Pages

Friday, March 23, 2018

Mixology #5



Kao i uvek do sada, čim sam u stisci sa vremenom i ne mogu da stignem da napišem recenzije svega što bih želela, vi imate priliku da čitate Mixology post, sa pet mini recenzija. Ovog puta sam odabrala proizvode za negu tela i lica, koje koristim izvesno vreme i kod kojih sam uspela da steknem utiske, koje bih da podelim sa vama. U većinu proizvoda sa slike sam se zaljubila već nakon prvog korišćenja i veoma rado ih svakodnevno koristim. 
Pa da počnemo redom...




Hedera Vita bršljen ulje je jedini proizvod sa gomile, za kog nisam tačno sigurna radi li to što obećava. U pitanju je prirodno anti- celulit ulje, koje sam koristila redovno, jednom dnevno, a onda napravila pauzu od par nedelja, kako bih probala drugi proizvod za tu namenu (o kom ćete čitati u "Empties" postu). Samo ulje miriše predivno (meni lično na neke slatke žvake) i time sam se zaista iznenadila očekujući biljni miris. Neguje kožu jako lepo, ali prosto nisam sigurna kakav učinak ima na celulit konkretno. Nije da imam neki veliki problem sa njim, ali naravno da je situacija gora nego kada sam redovno vežbala i unosila dovoljno vode. Svakako, prija mi i nastaviću da ga koristim do kraja bočice.


Nakon skoro godinu dana korišćenja ulja za skidanje šminke, vratila sam se micelarnoj vodi. SVR micelarnu vodu sam kupila sasvim slučajno, jer mi je prišla promoterka dok sam čekala u redu u Srbotrade apoteci, pa sam, čuvši koliko je snižena (37%) odlučila da probam. Ne mogu vam opisati koliko sam se oduševila već pri prvom korišćenju. Fantastično uklanja čak i veoma intenzivnu šminku i jako prija mom licu. Nije potrebna prevelika količina, jer odlično otapa šminku. Defintivno je svrstavam u isti koš sa La Roche- Posay i Bioderma vodicama, koje su mi najbolje od svih. Nimalo ne isušuje lice, što je i nama sa kombinovanom kožom jako bitno, posebno zimi.


Tu je još jedan skidač šminke, ovog puta dvofazni, Eucerin. Njega sam dobila na testiranje, a ne biste mi verovali kad bih vam rekla koliko godina planiram da ga kupim, i uvek na kraju završim sa nečim drugim (što je jako čudno jer sam gomilu Eucerinovih proizvoda isprobala). Mislim da mi je ovo jedno od najdražih dvofaznih sredstava za skidanje šminke sa očiju i usana do sada. Ovo je jedini proizvod ovog tipa kod kog se uljani deo nije brže trošio od vodenog. Izuzetno lako i brzo ukloni šminku sa očiju, a problem mu ne predstavljaju mi tečni mat karmini (čak mi Maybelline Matte Ink). Obavezno ga probajte kad budete u prilici!


Tu je još jedan proizvod za negu tela kog koristim oko mesec dana, a to je Alverde ulje od kokosa. Ovo je takođe bila potpuno neplanirana kupovina, jer mazalica za telo već imam previše kod kuće. Ali zaista nisam mogla da mu odolim. Em što obožavam Alverde, em zimi koristim samo ulja, em mi je kokos nakon vanile omiljeni miris. Ovo je potpuno predivno! Miris je nežan, sladak, a koža mi je kao svila nakon što ga nanesem. Pakovanje je stakleno, sa pumpicom i nemam nijednu zamerku za ovaj proizvod. Kao i druga prirodna ulja koja sam koristila, ne upije se baš odmah, ali u roku od 15- 20 minuta- da. Ja ga ionako koristim pred spavanje, pa mi to ne predstavlja problem. Treba li da kažem koliko mi divno pidžama miriše?!


Za kraj, tu je proizvod o kom ste, sigurna sam, puno slušali. U pitanju je Too cool for school noćna maska tj. enzimski piling sa bundevom. Meni se nije davao novac za full size pa sam odlučila da poručim sa eBay-a mini pakovanje jer je oko 40% povoljnije nego kod nas u Sefori. Međutim, paket mi se zagubio, pa su mi poslali opet, a u međuvremenu je stigao paket sa 10 testera, koji nisam naručila. Izgleda da su mi umesto mini tube, poslali greškom ovo. No, svakako čekam novi paket, pa ću imati i mini verziju. U svakom slučaju, ovo je fantastičan proizvod kojii vredi više od svoje cene. Koristila sam ga jednom nedeljno i nema reči kojima bih opisala koliko mi ujutru bude divna koža. Ova kesica je savršena količina potrebna za jedno nanošenje. Maska se jako brzo upije, u roku od par minuta pa ne morate brinuti da će biti neugodno imati je na licu tokom noći, niti da ćete umazati jastuk. Mislim da ću kad tad kupiti i veliko pakovanje, jer ovo želim uvek da imam u kući!

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment