Pages

Thursday, February 1, 2018

Too Faced: White chocolate chip palette



Pre tačno mesec dana pisala sam vam o svojoj kolekciji paleta, ali ovu niste mogle videti u tom postu, jer je kupljena nedavno. Od kako je imam, koristila sam samo nju, kako bih vam što detaljnije prenela utiske. Dosta sam se lomila da li da je kupim ili ne, jer recenzije nisu najsjanije. Međutim, presudilo je to što se zaista razlikuje od svih paleta koje imam, kao zbog cene koja je bila više nego atraktivna (oko 2000 dinara). Uglavnom, nisam se pokajala, a zašto je tako, saznajte u nastavku posta...




Too Faced je relativno skoro izbacio dve mini palete, inspirisan originalnim čokoladnim paletama. Jedna je tamne boje, sa isklučivo mat senkama, a ova je svetla, sa senkama različitih završnica. Naravno, miriše predivno, ne znam da li baš na belu čokoladu, ali svakako na nešto jestivo i slatko. Mene miris najviše podseća na onaj u Tarte paletama, mešavinu bele i crne čokolade. Senke jesu dosta male i ima ih 11 komada- 10 komada po 0.5 g i najsvetlija koja je veća od ostalih (1.5 g). Paleta je plastična, kompantna i stane u dlan, a zatvara se standarno na klik, ne na magnet, pa je više nego siguran izbor za putovanja. Svaka senka ima naziv, koji piše sa zadnje strane pakovanja, ali to nećete videti na slikama, jer sam svočeve radila po redovima, pa nije bilo potrebe za tim detaljem. Otprilike, veličina (manjih) senki odgovara veličini otiska kažiprsta, zato će možda biti teže raditi sa većim, rastresitim četkicama kada koristite ovu paletu. 


Kao što u startu rekoh, ono što je prelomilo da je kupim, jesu nijanse po kojima se razlikuje od ostalih paleta koje imam. Ovo je paleta nežnih tonova, pa nije ni čudo što mnoge asocira na svadbenu šminku. Ja sam smatrala da će biti idealna za dnevnu šminku, kada inače brzinski nanosim najsvetlije senke iz bilo koje palete. Ima samo jednu tamnu nijansu, crnu, koja u sebi ima šljokice. Na svoču deluje bledunjavo, ali mi se na očima jako sviđa jer ne zahteva puno truda, kako to inače obično biva sa tamnim, a posebno crnim, senkama. Pojedine nijanse se na slici iznad slabo vide jer su jako slične mom tenu (poput druge koja se potpuno stopila). Njih sam koristila samostalno preko celog kapka, kako bih neutralisala venice, koje mi se često provide. Senke koje imaju gliter su mi odlične, ali samo ako se nanesu prstom ili sinteničkom četkicom na koju je prethodno naprskan MAC Fix+. Bez toga, rasipaće se i sve šljokice će vam završiti na licu. Iako ima samo jednu tamnu nijansu, ja sam uspela da svoj "look" za slavu pretvorim iz dnevnog u večernji, baš zahvaljujući njoj. 

Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna što sam je ulovila na sniženju u Sephori. Iako bih uvek pre savetovala da uložite u klasičnu čokoladnu paletu, ako ste početnik ili jednostavno volite ove nežne, svetle tonove, ovo je paleta za vas. Takođe, ako ste kolekcionar, ovo je bila dosta pristupačna ponuda, pa verujem da ste se odličili na kupovinu. Nije mi bila neophodna, svakako, ali mi je drago što je imam. Mislim da ću je često nositi sa sobom na putovanja, jer je u svakom smislu "travel friendly", a odgovara mi za svakodnevnu šminku. 

Kako se vama dopada ova malena paleta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment