Pages

Sunday, February 4, 2018

Bourjois City Radiance foundation



Jako retko menjam puder. Tačnije, opredelim se za kupovinu novog tek kada neki prestane da mi odgovara. Pošto Bourjois CC kremu kupujem bez pauze preko tri godine, odlučila sam da probam nešto drugo kako mi se koža ne bi zasitila, jer je zaista obožavam. Brendu sam ostala verna, jer i za posebne prilike koristim njihov puder (klik). Ovog puta želela sam puder nešto slabijeg pokrivanja, koji bih mogla da koristim svakodnevno umesto CC kreme. Izabrala sam City Radiance puder, koji je tom prilikom bio snižen 50% u Jasminu, pa sam ga platila samo 800 dinara. 
Koliko mi se dopao, saznajte u nastavku...




Na osnovu naziva, mislila sam da je ovo puder veoma slabe prekrivne moći i da je verovatno poput toniranih krema. Ali, kako Bourjois zaista volim i uvek prvo biram kada je ten u pitanju, odlučila sam da istražim malo više o njemu pre nego što ga preskočim. Da se razumemo, ja nemam neke nepravilnosti na licu, koža mi nije sklona aknama, ali imam crvenilo oko nosa, koje je neophodno sakriti. Čitajući recenzije (više strane nego domaće) shvatila sam njemu prekrivna moć uopšte nije zanemarljiva. U to sam se uverila čim sam u radnji probala tester. Izabrala sam nijansu 03 light beige (123 Perfect linija mi odgovara u nijansi istog naziva). Njemu je pokrivanje sasvim, sasvim dobro- srednje, slobodno bih rekla. Daje efekat blistave, sjajne kože, ali ne u negativnom smislu. Mislim da je super izbor za sve sa suvom i normalnom kožom, a i meni sa kombinovanom zaista odgovara. Ja ga najčešće setujem, ne zato što puno sija, već iz drugih razloga (da zimi dodatno zaštitim kožu od spoljnih uticaja, da produžim trajanje šminke jer dete voli da me pipa po licu, a posebnu inspiraciju dobije kad se našminkam, hehe itd.). Odlično je što ima poprilično visok spf 30, što je u puderima retkost, a kako trenutno korsitim dnevnu kremu bez zaštitnog faktora, ovo super dođe. 

U pakovanju dobijete 30 ml, što će dosta potrajati jer se ovaj puder razmazuje poput kreme i potrebna je jako mala količina za celo lice. Dopada mi se što se ne suši momentalno, pa mogu bez panike, polako da ga utrljam u kožu. Najviše mi se sviđa kako izgleda kada ga nanesem prstima, pa utapkam sunđerom, jer taj efekat sveže kože najbolje dođe do izražaja. Nosila sam ga i bez pudera za setovanje i nisam imala problem da mi sklizne sa lica. Kada se upije, on ne mrda. Nijansa mi odgovara, mada bi mogla biti za trunčicu svetlija, no i moje lice će dolaskom lepog vremena videti više sunca, pa neću biti ovoliko bleda, kao sad.

Sastav: voda, titanium dioksid, fenoksietanol, metil trumetikon, dimetikon, propanediol, pantenol, siliciujum, lisolecitin, citrična kiselina, vitamin E, sodium hlorid.

Koji brend vi birate kada je ten u pitanju?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment