Pages

Tuesday, February 13, 2018

Bioderma Sebium micellar water



Čuvenu Bioderma micelarnu vodu sam prvi put probala poprilično davno. Naravno, svoje utiske sam vam prenela u recenziji (klik). Od tada sam potrošila nekoliko bočica, što manjih, što većih, ali svaki put bih iz nekog razloga odabrala Sensibio verziju. Pošto je moja koža kombinovana, nije mi jasno što sam ranije bezala od bočice sa zelenim čepom. Verovatno sam se podsvesno plašila isušivanja, ali evo, konačno sam odlučila da je kupim. Mala pakovanja se nikako ne isplate sem na specijalnim akcijama, a ja sam do svog primerka došla preko Budi Lepa Outlet-a. Pošto joj se bliži istek roka, platila sam je samo 250 dinara i odmah počela sa korišćenjem... 
Kako se pokazala, saznajte u nastavku!




Dakle, Sebium micelarni rastvor je namenjen čišćenju kombinovane i masne kože sa nepravilnostima. Ima zadatak da nežno ukloni šminku, pročisti kožu i reguliše kvalitet sebuma, kao i da pruži trenutni osećaj svežine. Formula je hipoalergijska, nema parabena i boja, nekomedogena je i ne ispira se, dok miris gotovo da nema. Definitivno, ovo jeste savršena micelarna voda za moj tip kože! Iako se uvek plašim isušivanja suvih delova svog lica kada kupim neki proizvod koji je namenjen i masnoj koži, ovog puta strah je bio nepotreban. Ona mi apsolutno ne isuši čak ni one delove lica, koji zimi umeju da budu pomalo suvi. Ja je, doduše, uvek isperem vodom, iako znam da taj korak nije neophodan, jer umivanjem uklonim evenutalne ostatke šminke, posebno po obodu lica i u korenu kose. Fantastično uklanja svu šminku, čak i sa očiju, a pri tome me nimalo ne pecka. Takođe, nije potrebno potrošiti pola pakovanja tupfera i bola bočice rastvora! Dosta često sam se šminkala poslednjih desetak dana i svaki put bih svu šminku uklanjala njom. Bez obzira na to, nisam primetila da se brzo troši. Iako sam i Sensibio micelarnu vodu veoma volela i često joj se vraćala, mislim da je ova ipak odnela pobedu, jer mom tipu kože više odgovara. No, svakako planiram da kupim i Hydrabio vodicu, jer me posebno privlači!

Koji skidač šminke vi trenutno koristite?
Pozdrav :)   

No comments:

Post a Comment