Pages

Sunday, December 10, 2017

Too Faced "Better than sex" vs. L'oreal "Paradise extatic"



Došao je red da vam uporedim dve maskare, različitog cenovnog ranga, a jako sličnog (prelepog) pakovanja. Jedna je novitet u našim drogerijama, a druga je godinama jedna od najpopularnijih u svetu. Imaju li zajednično još nešto sem ambalaže i kako se meni koja dopala, pročitajte u nastavku posta!





S obzirom da je Too faced maskara prva izašla, moram reći da je L'oreal i te kako prekopirao njihovu ideju, što mi se nikako ne dopada. Često brendovi iz drogerija prave proizvode po uzoru na HE brendove i to nije problem, normalno je, ali su sličnosti u ovom slučaju previše očigledne, ako mene pitate. Volim kada se malo više potrude, a ne svesno sve preuzmu od drugog brenda. Cena Too Faced maskare je oko 4000 dinara, dok ovo mini pakovanje koje ja imam košta oko 1400 dinara. L'oreal maskara košta oko 1600 dinara, ali je često na sniženju, pa se trenutno može kupiti za oko 900 dinara. Kutija, sama ambalaža maskare, pa čak i informacije na njima su gotovo identične. Too faced obećava 100% dramatičan volumen, 100% duže trepavice i 90% dramatični izgled sa jednim slojem. L'oreal je nešto skrominiji pa obećava 90% intenzivan volumen, 84% vidljivo duže trepavice i 79% mekše trepavice.

Koje su vidljive razlike? Too faced maskara je teža i cela mat, dok je plastika kod L'oreal maskare nešto manje kvalitetna, a poklopac je sjajan. Kada se otvore, lakše je izvaditi četkicu kod Too faced maskare, jer je kod L'orealove uži ulaz, što se meni dopada jer se skine višak proizvoda sa četkice. Obe četkice su klasične, "čupave" što ja volim više od silikonskih. Too faced maskara ima na prvi pogled širu četkicu, dok je ona kod L'orealove za nijansu duža. Dlačice su duže i ređe zbijene kod Too Faced maskare, a uočljivije je i suženje na sredini četkice. Obe su intenzivno crne.


Kako se meni koja dopala?

Nisam verovala da će biti tako, ali Too faced maskara i ja nismo pronašle zajednički jezik, a verovali ili ne godinama mi je bila na listi želja. Jako sam srećna što nisam dala novac za veliko pakovanje, a čak sam i pri kupovini ovog malog iskoristila kupon od 1000 dinara koji sam dobila pri otvaranju nove Sephore. Znala sam da se ženama ova maskara ili ne svidi uopšte ili se oduševe. Pa, ja sam u prvoj grupi, definitivno! Glavni problem koji imam sa njom je samo nanošenje. Apsolutno je nemoguće da je nanesem, a da potpuno ne zamažem kapak (posebno što imam spuštene kapke). Iz tog razloga mogu da se usudim da je nosim samo ako nemam nikakvu senku na očima, kako bih mogla da uklonim ostatke, kojih ima jako puno. O donjim trepavicama neću ni govoriti, tu je tek nemoguće da je nanesem bez preslikavanja. Trepavice budu zaista lepe, da im gustinu u korenu, a pri vrhovima ostanu tanke i volumen koji obećavaju je definitivno tu. Ali, ništa mi to ne vredi kad imam velike probleme sa nanošenjem...

Za razliku od nje, uža četkica L'orealove mi jako odgovara. Pošto su joj kraće dlačice, ona ne može da dođe do samog korena kao prethodna maskara, pa taj efekat (gust koren i tanak vrh) pomalo izostaje. Međutim, i ovde primetno vidim da dodaje volumen. Dosta je lakše nanosim, mada se prvih par puta takođe dešavalo da uprljam kapak. No, kada sam se navikla na novu četkicu, to se sredilo. Moguće je naneti je i na donje trepavice, mada ja trenutno imam drugu maskaru za to, pa sam ovu ipak ostavila samo za gornji kapak. Uklanja se solidno micelarnom vodom, ali ja šminku sa očiju uvek skidam nekim uljem ili dvofaznim sredstvom.


Dakle, ukoliko vam je Too faced bila želja, probajte malo pakovanje, jer je sa maskarama nezahvalno slušati preporuke, pošto svaka od nas ima drugačije trepavice, a i očekivanja. Zato i nema slika na očima, jer meni lično one ne znače puno. Milion puta sam kupila maskaru na osnovu takvih slika "pre i posle" i na mojim trepavicama to nije ličilo ni na šta. Zato sam se potrudila da vam objasnim karakteristike obe, pa da na osnovu toga vidite šta vas više privlači. Ako niste probale i zaljubile se u Too faced maskaru, ova L'orealova će vam sigurno biti sasvim dobra. Meni ona jeste jedna u top 3 maskare iz drogerija, a prvu, koja je od istog brenda, videćete u godišnjim favoritima! 

Da li ste probale neku od ovih maskara?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku traje prvi praznični GIVEAWAY, prijavite se!

No comments:

Post a Comment