Pages

Friday, December 22, 2017

L'occitane shower oil



Ja sam ove zime odlučila da se malo više posvetim svojoj koži, koja je neko vreme trpela zbog mnoštva obaveza. Po prvi put rešila sam da ne koristim ništa sem ulja, što za kupanje, što za negu, nakon. Prvo koje sam želela da probam je ulje koje sam čuvala oko godinu dana, ali došao je trenutak da se konačno družimo. U pitanju je L'occitane ulje od badema, koje dolazi u pakovanju od 250 (500) ml, a cena mu je 2310 (3810) dinara. Ja sam svoj primerak dobila pretplatom na jedan časopis, a do kraja godine možete kupiti sve proizvode iz badem kolekcije sa 25% popusta, ako se pozovete na Tamaru (Lepa svaki dan) i Jelenu (Ko ne voli cipele). Odlična praznična akcija!




"Jedinstvena tekstura ulja, obogaćena uljem badema, koja se u kontaktu sa vodom pretvara u mleko. Koža je hidrirana, glatka, meka i divno namirisana. Za normalnu i suvu kožu. Upotreba: Naneti na vlažnu kožu; zatim isprati."

Nisam isprobala puno ulja za kupanje, svega par vrsta, ali ovo definitivno ide u sam vrh! Ako volite miris badema, ovo je za vas. Meni je lično draži miris ši puter kolekcije, ali daleko od toga da mi ovo ne prija. Otvor nije preveliki, pa nećete uzalud trošiti proizvod (koji, da se ne lažemo, nije ni malo jeftin). Kao i druga ulja za tuširanje, nešto je ređe i slabije peni, ali nemojte da vas to zavara i da pomislite da je potrebno puno proizvoda. Ja koristim istu količinu kao i kod bilo kog gela za tuširanje, ako ne i manje. Koža nakon kupanja ostane izuzetno meka i apsolutno mi se neće perutati ako slučajno nemam vremena za mazalice. Ne ostavlja mastan trag, ni najmanje. 


Sastav možete videti iznad.
Miris se jako dugo zadrži na koži, pa ume čak i da pobedi miris ulja koje nanosim posle. Meni ova bočica traje poprilično i tek sam na pola, tako da ćemo se družiti dobar deo zime, što mi je posebno drago, jer ne mogu da zamislim koji proizvod bi bio bolji za moju, inače jako suvu, kožu tela. Iako je na skupljoj strani, ako želite da se počastite za praznike, ovo je proizvod koji vam toplo preporučujem, a svaki odlazak u L'occitane radnje je užitak za sva čula!

Koja ulja za tuširanje vi volite?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku GIVEAWAY, prijavite se!


2 comments:

  1. Volela bih da probam ali uvek mi nekako bude preskup pa odustanem. Ja volim Eucerin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eucerin mi je sledece na redu. Godinama ga volim :)
      Imam i Biodermu ali cuvam za dete kad potrosi Uriage.

      Delete