Pages

Tuesday, November 7, 2017

Organic shop body cream



Obećala sam vam ovu recenziju još prošle nedelje, ali nisam uspela da stignem da je završim. Dakle, zvezda današnjeg posta je Organic shop krema za telo sa organskom kamelijom i pet ulja. Kupljena je u Natura Siberica radnji, na sniženju za oko 350 dinara. U pakovanju se dobije 250 ml proizvoda. Koristim je već neko vreme, pa su utisci tu. Pročitajte ih u nastavku...




Ovo je u pravom smislu reči krema za telo. Niti je gusta poput putera, niti lagana poput losiona. Iako ne deluje kao masna, ni preterano negujuća na prvi pogled, ja sam prilično pozitivno iznenađena. Potrebno je malo više vremena da se razmaže i utrlja u kožu jer u startu ostavi beli trag, ali nežnom masažom, on postepeno nestane. Baš zbog toga, nije potrebna velika količina, pa moja krema izgleda kao da je načeta pre nekoliko dana, iako je koristim već par nedelja. Miris je posebna priča... Ja nisam ljubitelj cvetnih mirisa, ali sam već u radnji, kada sam probala tester, videla da je u pitanju više nego nežna nota. Veoma je suptilan i rekla bih da se ne zadržava dugo na telu, ali to je uvek slučaj sa prirodnim proizvodima, tako da za mene to nije negativna stavka.


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Moja koža je nakon nanošenja ove kreme veoma nežna i jako dobro nahranjena, čak i po ovom hladnijem vremenu. Nisam imala situaciju da se jave suvi delovi ili da dođe do perutanja između dva kupanja. Osećaj je gotovo satenski! Sve u svemu, ovo je definitivno moja preporuka ako volite prirodnu kozmetiku ili tek započinjete da istražujete o njoj. Organic shop proizvodi su prilično dobri, a jako povoljni. 

Koristite li prirodnu kozmetiku i u kojoj meri?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment