Pages

Monday, October 9, 2017

Weleda white mallow lotion



Nakon detaljnog testiranja i velike ljubavi prema Weledinoj bebi liniji od nevena, na red je došla linija od belog sleza za osetljivu kožu. O druga dva proizvoda, pelenskoj i kremi za lice, sam već pisala ovde, a danas ću sa vama podeliti utiske o losionu za telo. Može se kupiti u drogerijama i apotekama po ceni od oko 1500 dinara. Mi ga koristimo već par meseci, pa su utisci tu. 
Pročitajte ih u nastavku posta!




Dakle, ova linija je namenjena bebama i deci sa osetljivom kožom, sklonom atopijskom dermatitisu. Tara je svojevremeno imala mali ekcem, pa joj ja (po preporuci dermatologa) s vremena na vreme kupujem kozmetiku koja je namenjena borbi sa tim problemom. Sa dolaskom hladnijeg vremena, ponovo je počela da joj je suši koža tela, tako što bi postala grublja na dodir. Prethodni put smo problem rešili sa La Roche- Posay Lipikar losionom. Ovog puta odlučila sam da dam šansu prirodnoj kozmetici u nadi da će podjednako dobro koži povratiti lipide. Pre nekoliko dana sam videla da je vreme da počnemo ponovo sa ovim losionom. Nakon dve večeri njegovog nanošenja primetila sam osetnu razliku! Definitivno više nema crvenila ni suvih delova, a pretpostavljam da će za par dana koža biti nežna kao što bebina koža i treba da izgleda. Sigurno ćemo se družiti cele zime, da ne bih morala da razmišljam o atopiji.


Sastav možete videti iznad.
Losion nema nikakav miris, ali je dosta ređi od Lipikar balzama, recimo. Samim tim, dosta mi je lakše da joj namažem celo telo jer je poprilično nemirna. Veoma se brzo upije i bez problema joj oblačim bodić. Jako mi se sviđa što je lagan, iako sam se pribojavala da li će biti dovoljan da rešimo problem. Sada mi je drago što sam mu dala šansu i kada smo imali konkretan problem, a ne samo kao preventiva. Mislim da ga bez ikakvih problema mogu koristiti i odrasli sa osetljivom kožom! Kremicu za lice još uvek koristimo i mislim da je fantastična, baš kao i ovaj losion!

Kako vi rešavate problem suve kože kod svoje bebe?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment