Pages

Wednesday, October 4, 2017

Bioderma Hydrabio serum



Serum o kom vam danas piše koristim već jako dugo, skoro dva meseca. Jako sam se radovala izlasku ove Biodermine linije i već tada sam znala da ću bar jedan proizvod probati. Kako mi je u tom trenutku trebao serum, za njega sam se prvo i odlučila. Dolazi u pakovanju od 40 ml, a cena mu je oko 1500 dinara (ja sam ga platila 1100 dinara, jer je tada bio snižen u Srbotrade apoteci). Moje utiske pročitajte u nastaku...




Pakovanje je plastično, neprovidno, sa pumpicom. Meni količina koja izađe jednim stiskom nije bila dovoljna, jer volim serume da spustim i na vrat, tako da koristim pumpicu i po- ujutru i uveče. Njegova glavna namena jeste da koži vrati hidrataciju, jer je dehidrirana koža uzročnik bora. Nevezano za to da li vam je koža suva, ona može biti dehidrirana. A najveći broj nas ima taj problem, možda i nesvesno, jer je to posledica zagađenja, stresa i hladnoće. Ovaj serum je najgušći od svih koje sam do sada probala. Gotovo da deluje kao silikonski prajmer. Kad smo kod toga, odmah da napomenem da je fantastična, ali fantastična, podloga za puder. Providno- beličaste je boje i dosta se lako razmaže baš zbog svoje teksture. Pod prstima imam osećaj da mi zagladi lice. Jako se brzo upije, pa kremu nanosim nakon jednog minuta. Miris gotovo da nema.


Iako sam očekivala da će biti više vodenast, prija mi. Nisam imala nikakvu negativnu reakciju na njega. Čini mi se da mi koža lepše izgleda, što posebno primećujem kada se našminkam. Definitivno planiram u budućnosti da isprobam kremu ili micelarnu vodu iz Hydrabio linije. Mislim da je odličan za sve mlađe devojke, koje još uvek nemaju potrebu za anti- age kremama, već samo žele da lepo neguju svoju kožu. 

Da li ste probale neki Hydrabio proizvod?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment