Pages

Wednesday, October 18, 2017

Avene soothing eye contour cream



Kremicu o kojoj vam danas pišem koristim skoro dva meseca, iako sam, kada sam je kupila, mislila da nema šanse da će toliko potrajati. Bez obzira na to što najčešće biram anti- age kreme, posebno kada je nega područja oko očiju u pitanju, ovog puta sam se odlučila za kremu koja "samo" neguje osetljivu zonu oko oka. Iako je pakovanje malo, koristim ga već dugo, dvaput dnevno, pa mi se čini kao da ima standardnih 15 ml, a ne 10 ml. Platila sam je u Srbotrade apoteci oko 1000 dinara, a moje utiske pročitajte ispod...




Dakle, nemojte da vas odbije malo pakovanje. U cenovnom rangu u kom je Avene kozmetika, okoloočne kreme koštaju od 1500 dinara, pa naviše, tako da joj je cena prilagođena manjoj mililitraži, po mom mišljenju. Dosta je hidrantna, pa je potrebna tačkica za jedno korišćenje. Otvor je veoma mali, pa omogućuje da kremu trošite laganim tempon, jer vam neće izlaziti previše proizvoda. U sebi ima Avene termalnu vodu uz dodatak alfa- bisabolola tako da ima umirujuća svojstva kod nadraženosti, crvenila i svraba. Moja koža ispod očiju nije preterano osetljiva u tom smislu, ali mi mnoge kreme izazivaju suze kada priđem očima. Sa ovom to nije slučaj! Takođe, nemam problem ni sam preterano suvim okoloočnim područjem, pa bih je preporučila svima sa normalnom kožom, a i onima sa suvom, kao dnevnu negu, posebno ako se svakodnevno šminkate. Jako brzo se upije i korektor odlično "sedne" preko, a da se ne uvlači u sitne linije (naravno, bitno je da vam je i korektor dobar i da nema tu osobinu). Koža ispod oka mi ostane hidrirana bukvalno do uveče, a pred spavanje je ponovo nanosim, kako bi mi hranila kožu i tokom noći.


Sastav možete videti na slici iznad.
Nanosim je tapkanjem vrhom prsta, kao i svaku drugu okoloočnu kremu, prvo ispod oka, na predeo podočnjaka, a potom ostatak umasiram i na gornji kapak. Ne deluje na smanjenje podočnjaka, ali primećujem da su mi kapci ujutru definitivno manje natečeni nego ranije, čak i kada me beba probudi nekoliko puta u toku noći. Ovo je definitivno jedna veoma fina kremica po mom mišljenju i nimalo se ne kajem što sam je kupila, već je topla preporuka, posebno za mlađe devojke kojima još uvek ne treba neka jaka nega protiv starenja.

Koju okoloočnu kremu vi trenutno koristite?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment