Pages

Friday, September 8, 2017

New in #22



Odmor je za mene završen, pa je vreme da se polako vratim i pisanju. Većinu stvari sam pokupovala davno pre letovanja, a neke neću prikazivati danas jer sam ih u međuvremenu spominjala. U Italiji se nisam pretrgla od kupovine, pa zato nema "Haul" posta, a mogli ste videti da sam se nauživala u predivnoj Tropei. No, u nastavku pogledajte proizvode o kojima ćete čitati na blogu u budućnosti!




Kada su tuširalice u pitanju ponovo sam preterala, ali šta ću, to mi je slaba tačka. U poseti Natura Siberica radnji morala sam da kupim još jedan Organic shop gel, ovog puta sa mirisom marakuje i kakaa. Ovo su mi jedni od omiljenih tuširalica i rado im se vraćam, posebno jer su gotovo uvek sniženi na oko 220 dinara. Tu je još jedan prirodni gel i to Alverde. I njih sam ranije koristila i bila jako zadovoljna, a mirisu lubenice nikako nisam mogla da odolim. Cena je ispod 300 dinara, čini mi se. Sledeći je na redu za korišćenje, kako bi me malo vratio u letnje dane, dok je ono na izmaku. Dva Yves Rocher gela sam dobila od brata u setu sa losionom koji ćete videti u nastavku. Mirišu fantastično, jedan trenutno koristim, a utiske ću vam preneti za nekoliko dana u novom "Mixology" postu. Tu se našao i jedan piling za telo iz Avon Planet Spa linije, koja me do sada nije razočarala, bar kada je nega tela u pitanju. Izabrala sam verziju za dubinsko čišćenje kože sa mineralima Mrtvog mora. Uzet je na akciji za oko 400 dinara.


Baylis & Harding tečni sapun sam morala da kupim zbog predivne ambalaže u koju kasnije planiram da sipam druge tečne sapune. Ali, on me je mirisom potpuno opčinio. Bukvalno bih se cela kupala u njemu. Cena mu jeste viša, ali može se često pronaći na akciji. Balea gel za učvršćivanje grudi sam uzela bez ikakvih očekivanja, jer znam da moraju postojati posledice nakon godinu dana dojenja. Bila sam redovna pre letovanja, a nastavljam ovih dana. Preneću vam detaljnije utiske kad ih steknem. Balea kupka za stopala sa ureom je najnoviji proizvod u gomili. Kremu iz ove linije obožavam, pa sam morala i nju da kupim. Snižena je trenutno na oko 120 dinara. Biobaza dezodorans sam kupila pred more i ponela ga sa sobom. Utisci su pozitivni, ali neću da dužim sad, jer ću ga recezirati uskoro.


Nastavljam sa Avon Planet Spa linijom, pa je tu i krema za telo, za zatezanje kože, sa ekstraktom kafe. Čini mi se da mu je cena bila oko 500 dinara u tom katalogu. Sa Organic shop gelom, kupila sam i kremu za telo, čiji me je miris oduševio, jer je jako neobičan, a nežan. Pilingom nisam bila zadovoljna, ali mislim da me krema neće razočarati. Cena joj je oko 350 dinara. Kao što rekoh, tu je i Yves Rocher losion od lavande i kupine, koji miriše nestvarno, čak i meni koja nisam ljubitelj lavande. 

  
Mislim da sad već ptice na grani znaju da je Aussie konačno stigao u DM drogerije. Ja sam morala odmah da se počastim, posebno jer su trenutno sniženi, pa sam uzela šampon za 500 dinara i masku za 700 dinara. Obećala sam da ću biti strpljiva i potrošiti načeto pre nego što ih otvorim. Dikson kristale sam uzela po preporuci devojke koja vodi blog Zdrava kosa i prezadovoljna sam. I o njemu u jednom od narednih postova! Tu je i čuveni Revlon unique one tertman za kosu, a ja sam izabrala verziju sa kokosom, jer sam čula podeljena mišljenja oko mirisa originalnog, crvenog. Platila sam ga 1200 dinara preko stranice Iv's corner na sniženju.


Kada su maske za lice u pitanju, posle dužeg vremena počastila sam se sa nekoliko komada. Natura Siberica maska je za vraćanje energije umornoj koži, dok je Organic shop maska, kupljena istom prilikom, namenjena za čišćenje kože. Cena prve je bila oko 500 dinara, a druge oko 200 dinara. Koristim obe već par nedelja, pa vam uskoro prenosim utiske. Tu je i nova Avon Clearskin glinena maska za dubinsko čišćenje kože, koju sam samo dva puta koristila, ali sam apsolutno oduševljena kako izvlači nečistoću. Ona je takođe, prilično povoljna. Na veeelikom sniženju u Budi lepa outlet-u sam kupila ovu Weleda pastu za zube od ratanije, za osetljive desni, a ja imam baš taj problem. I nju sam počela da koristim čim je stigla i za sada mi se dopada.


Na isti način došla sam i do Weleda ulja ua čišćenje lica od badema, po veoma povoljnoj ceni. No, nisam sigurna šta mislim o njemu i dalje, jer mi se čini da ga ne koristim kako treba iako pratim uputstvo sa kutije. Dnevno- noćni fluid od badema sam imala i obožavala, pa imam velika očekivanja od ovog proizvoda. Avon dvofazno sredstvo sam uzela zbog malog pakovanja, posebno praktičnog za putovanja, a onda sam zaboravila da ga ponesem na letovanje. Nije bio problem, jer se nisam šminkala ni jednom :) Nadam se da ću ga uskoro probati. Još jedna stvar koju sam nabavila preko BL Outleta je Noreva krema za osetljivu, mešovitu kožu koju koristim već dva dana. Nju ću sigurno recenzirati za oko mesec dana. Koristim je i kao dnevnu i kao noćnu. Dve Avon Anew kremice sam koristila pre mora, a podelila sam oduševljenje sa vama na fejsbuk stranici. Pošto je Noreva kremi kraći rok trajanja, one su stavljene po strani, pa im se vraćam kad nju potrošim. No, koristila sam ih dovoljno dugo za recenziju, pa je očekujte jako uskoro. Kada je zona oko očiju u pitanju, potrošila sam svoju omiljenu Clinique kremu, kojoj ću se sigurno vratiti, ali želja da probam nešto novo je preovladala. Opredelila sam se za Avene kremu za osetljive oči. Manja je od većine standardnih jer ima 10 ml, a cena joj je 1000 dinara u Srbotrade apoteci.


Tarte paletu sam naručila još dok sam bila u Crnoj Gori jer su imali akciju besplatne dostave za ceo svet tokom 24h. Ova paleta je bila snižena, a imala sam i kod za dodatni popust, pa me je izašla 2100 dinara (+300 dinara koje sam platila poštaru), što je zaista smešno za ovaj kvalitet. Ima 7 senki i jedan hajlajter i obožavam je! Ukoliko želite pisaću detaljnije o njoj. Bourjois lakovi su bili sniženi u Jasminu 50% pa sam kupila dva, od kojih je plavi favorit mog života! Cena im je bila 450 dinara. Formula, četkica i pigmentacija su odlične. Kada su usne u pitanju ponovila sam se sa dva sjaja i jednim karminom. Max Factor honey lacquer u ovoj nude nijansi sam želela pre nego što su se pojavili kod nas. Dodatna sreća je što sam ga kupila na prilično velikom sniženju u DM-u za oko 700 dinara (trenutno imate dodatnih 15% na sniženu cenu). Llums sjaj sam kupila na akciji kada ste za 600 dinara mogli dobiti tečni bronzer, sprej za fiksiranje i sjaj. Na mojim usnama se gotovo ne vidi, pa mi je Max Factor definitivno favorit i smatram da kvalitet opravdava višu (punu) cenu. Essence karmin se povlači iz prodaje pa sam ga kupila za čuvenih 129 dinara. Mnogo mi se dopada je je boja bukvalno "my lips but better" i mogu da ga nosim čak i kad nemam trunku šminke na licu, a da izgleda lepo.


Počastila sam se i novim puderom, pošto mi je CC krema pri kraju. Ostala sam verna brendu Bourjois i odabrala City Radiance puder, za koji sam mislila da je više kao tonirana krema, ali su me mnoge recenzije razuverile. Plaćen je 900 dinara, pošto je i on bio 50% snižen u Jasminu. Nisam ga još otvorila i probala, ali planiram na jesen. Dokaz koliko volim ovaj brend je opet tu, jer sam kupila i korektor koji apsolutno obožavam za prekrivanje podočnjaka i posvetljivanje dela ispod oka. Nisam ga puno puta koristila, ali je prvi utisak odličan. Njegova cena je oko 1100 dinara i nije bio snižen, bar ne ova najsvetlija nijansa. Još jedna stvarčica koju sam kupila na sniženju za 129 dinara je Essence puder u kamenu. Sam naziv "luminous matt" mi je kontradiktoran, ali je proizvod prelep i nisam mogla da mu odolim po toj ceni. Mislim da će biti dobar za setovanje lica, kada želim prirodnu završnicu. Sniženje u Sephori me nije oborilo sa nogu ovog puta pa sam kupila samo rumenilo, koje je za razliku od drugog njihovog koje imam, ekstremno jako pigmentovano. Pisaću vam o oba uskoro. I za kraj, tu je dugo željeni hajlajter od theBalm-a, Cindy- Lou Manizer, tako da je moja Mary dobila sestru :) Za sad ga samo gledam, ali već vidim da će biti favorit jeseni i zime. Njega sam kupila sa iste stranice kao i Revlon sprej, o kom sam iznad pisala, po ceni od 2400 dinara.

Kako vam se dopadaju moji noviteti i da li ste probale nešto od ovoga?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment