Pages

Monday, July 10, 2017

Empties #37



Do ovog trenutka sam bila ubeđena kako sam vam skoro pisala o potrošenim proizvodima, ali upravo videh da je poslednji "Empties" post bio u maju! Ovi proizvodi su potrošeni sad već davno, ali nikako nisam nalazila vremena da ih slikam i pišem o njima. Zato je danas, ponovo, pred vama malo duži post sa mini recenzijama proizvoda sa slike. Kako mi se koji dopao, pročitajte u nastavku...




The body shop je moj omiljeni brend kada je nega tela u pitanju i ni sama ne znam kako sam odolela da ne kupim ništa na aerodromu nedavno. Pretpostavljam da je jurnjava oko bebe i nervoza zbog njenog prvog leta učinila svoje. No, grešku ću ispraviti krajem avgusta. Ovo je puter za usne, potrošen skoro do kraja, ali kako mu je rok istekao ide u kantu. Dugo sam ga čuvala jer je bio poklon od muža, ali ne treba se vezivati za stvari, zar ne?! Kao i svi ostali njihovi puteri- divan!

O ovoj Sephora okoloočnoj kremi sam vam pisala ranije (klik). Ni ona nije do kraja potrošena, ali je otvorena preko godinu dana pa je vreme da se rastanemo. Odlična je za instant popunjavanje borica oko očiju, pa sam prestala da je svakodnevno koristim i nanosila sam je isključivo pred šminkanje, kako mi se korektor ne bi uvlačio. Radila je fantastičan posao!

Caudalie Polyphenol fluid je meni najdraža krema za lice ikada! Jako mi je žao što je ta linija proizvoda povučena iz prodaje, iako su zamenjeni zaista dobrom linijom (u sledećem postu vam pišem o kremi). Sve o njemu sam već rekla u recenziji (klik), a bio je i u mesečnim favoritima, s razlogom. Fenomenalna krema za sve tipove kože!

Tu je još jedan Caudalie proizvod, a to je grožđana voda. O njoj sam vam pisala ovde, a stojim i dalje pri mišljenju da je ovo najbolji tonik za lice koji sam ikada probala. Pošto je sa raspršivačem, štedi vreme i tupfere, a neverovatno lepo osvežava, hidrira i tonira kožu lica. Ovo pakovanje sam dobila, a sigurno ću kupiti i sama još jedno jer sam se zaljubila.


Balea tuširalice oduvek volim, pa je to bio slučaj i sa ovom. Očekivala sam da će imati više ulja u sebi i manje peniti, ali je bila skoro pa kao standarni gelovi. Miris joj je neutralan, nežan i jako prijatan. Sve u svemu, zadovoljna sam jer mi nije isušivala kožu (pošto se po ovim vrućinama ne mažem nakon svakog tuširanja).

Balea krema za umirivanje kože nakon brijanja je bila predmet zasebne recenzije (klik), a našla se i u godišnjim favoritima. Kao neko ko ima izuzetno osetljivu kožu, koja zna da se upali i da pecka nakon brijanja, kažem vam da ništa lepše nisam probala. Odvažila sam se da kupim i regularnu (za sve tipove kože) jer me pakovanje privuklo i nemam nikakve negativne reakcije, ali mi je svilenkasta tekstura ove draža, pa ću sigurno ponoviti kupovinu.

O Nivea novim uljanim losionima sam vam takođe pisala na blogu (klik) i stvarno mislim da su odlični, ali ih ipak ne bih preporučila za leto, jer su masniji, pa tako i moj drugi čeka jesen. Godinama unazad me Nivea nije privlačila, ali mislim da su ovi losioni pun pogodak! Ako volite klasičan Nivea miris, a pri tom ste i ljubitelj vanile, obavezno probajte ovaj losion.

Burt's Bees krema je proizvod kog nema kod nas, ali se može naručiti preko nekih sajtova. Ja sam ovu kremu za stopala dobila u okviru jednog seta, ali mi nažalost nije odgovarala. Pošto još uvek ne stižem da negujem stopala redovno, kao što sam to radila pre porođaja, potrebne su mi nešto jače i masnije kreme, koje ostavim da deluju tokom noći. Ova je bila prelagana, poput vodice i nije radila apsolutno ništa mojim stopalima. Zato ide u kantu, iako nije do kraja potrošena.

Afrodita tuširalicu sa pistaćima je potrošio muž, a ja sam je nekoliko puta pozajmila. Isti je slučaj kao sa verzijom od vanile- izgleda da sam očekivala previše. Nije ona loša, daleko od toga, ali nakon pročitanih milion recenzija, koje su bile hvalospevi, ja sam očekivala čudo. Miris gubi na intenzitetu u dodiru sa kožom i definitivno mislim da su njihove uljane tuširalice puuuno puta bolje, a o njima se ne piše toliko (jojoba mi je bila savršena!).


Balea sensitive tečni sapun se pokazao kao odličan, čak i za mene sa izuzetno osetljivom kožom ruku. Iako ga nisam koristila samostalno, već samo kad sam u velikoj žurbi (inače koristim samo prirodne sapune) nisam primetila da mi je koža pucala. Ima nežan miris i sigurno ću ponoviti kupovinu.

Granum Food kokosovo ulje je bilo odlično za moju kosu, ali ga neću ponovo kupiti jer u sebi sadrži i komadiće kokosa, pa se teže ispira. No, ako ga koristite u ishrani, toplo ga preporučujem! 

Avon sprej za brzo sušenje noktiju stalno viđate u ovom tipu posta, ali to je zaista proizvod kom sam verna godinama i nemam nikakvu želju da probam slične sprejeve drugih proizvođača. Jednom se desilo da ostanem bez njega i od tada se ta greška ne ponavlja, jer uvek imam zalihe (čak i kad odem kod roditelja u Valjevo). 

Ezflow nadlak za brzo sušenje nije radio ništa po tom pitanju, a ni po pitanju duže trajnosti laka. Sa mukom sam ga potrošila i ne preporučujem ga! Trenutno koristim Essence top coat koji se sporije suši (ako koristite Avon sprej, bez brige) ali lak definitivno izdrži na noktima duže nego sa ostalima (izuzev Seche Vite koji je #1).

Tu je i Avon skidač laka za nokte bez acetona koji mi se dopadao, ali mislim da se mogu naći povoljniji koji su podjednako dobri, pa ne verujem da ću ga opet kupiti sem ako ne bude baš snižen. Trenutno koristim Popart i nemam nameru da ga uskoro menjam.


Tu je i nekoliko korejskih maski koje sam isprobala... Neću pisati o svakoj pojedinačno, već ću vam dati neki konačan utisak. Svaka mi je odlično hidrirala lice i tu nema sumnje. Ova u narandžastom pakovanju je bila najtanja, pa je samim tim najbolje nalegla na moje lice. Možda su mi najdraže Skinfood (zbog predivnog mirisa kokosa) i Tony Moly (jer mi se čini da je pružila najviše hidratacije ili mi je koži to baš falilo u tom trenutku). Sve u svemu, stvarno se isplati kupiti ih na eBay-u, a o tome sam više pisala kada sam ih predstavljala, ovde.


Weleda pastu za zube od nevena (recenzija) sam obožavala. Sigurno ću probati i ostale koje imaju u ponudi čim potrošim sve koje su se u međuvremenu nagomilale. Definitivno je drugačija od svih koje sam do sada probala i ako volite što više prirodnih proizvoda u svjoj rutini, ovo je nešto što morate probati.

Oral B je moja omiljena tečnost za ispiranje usta dok mi Listerine nije najdraži. Pošto je redovna cena Oral B tečnosti malo viša, kao jeftiniju alternativu uvek biram Dontodent. Ono što je meni bitno jeste da tečnost nije prejaka (da mi suze oči), a da lepo osveži dah. Oral B ispunjava sve moje zahteve!


Od bebećih potrošenih proizvoda tu su neki kojima smo već dugo verni poput Uriage micelarne vode (klik) koju obožavamo i ne menjamo, kao i Bambo vlažnih maramica, koje preporučujem ako vaše dete ima osetljivu kožu, jer nemaju nikakav miris. Tu su i Sweet care vlažne maramice koje, kako proizvođač kaže, u svom sastavu imaju 99,9% vode. Meni se nisu dopale zbog veoma jakog veštačkog mirisa, čiju poentu nikako ne vidim u bebi maramicama (posebno ako se navodi taj procenat vode). Tu je Sudocrem koji je otvoren kada se Tara rodila i jedino je tada i korišćen zbog strašnog ojeda sa kojim je došla kući iz bolnice. Od tada stoji za "nedajbože", a posšto mu je rok istekao ide u smeće. BabyDerm kremu protiv ojeda smo koristili kod bake i deke u Valjevu nekoliko meseci i konačno je potrošena. Nije joj izazvala nikakve reakcije, ali meni se slabije dopada jer je veoma gusta, baš poput Sudocrema. Ima predivan miris borovnice, kao i cela linija.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku GIVEAWAY, prijavite se ako još uvek niste! 

No comments:

Post a Comment