Pages

Sunday, June 11, 2017

Vichy 3 in 1 micellar water



Nakon što sam isprobala većinu koja se može naći na našem tržištu, napravila sam malu pauzu sa korišćenjem micelarnih voda za skidanje šminke. Razlog tome je Caudalie ulje o kom sam vam pisala ovde. Vichy je, igrom slučaja, jedna od micelarnih koju nisam nikad ranije probala, ni sama ne znam zašto. Ali, kada se pojavila na akciji 1+1 gratis, morala sam je probati. Mislim da ih je još uvek moguće pronaći na ovoj akciji u Srbotrade apoteci, pa dve bočice od po 400 ml koštaju oko 1500 dinara.




Prethodnih meseci (a i još uvek) kao primarni proizvod za uklanjanje šminke koristim Caudalie ulje. Međutim, nezgodna stvar sa uljima je što ne možete prići u sam koren kose, gde puder treba naneti kako se ne bi razlikovala boja lica i tog dela. Da ne bih umastila kosu, odatle sam ostatke šminke uklanjala micelarnom vodom. Takođe, ona mi dođe kao dodatni korak da bih bila sigurna da sam sve lepo prešla. Nekoliko puta sam koristila i samo nju, bez ulja i pojednako sam zadovoljna. Dodatni plus je što ovaj proizvod nije namenjen samo skidanju šminke, već i za toniranje, tako da se koristi bez obzira na to da li ste prethodno imali šminku na licu. Kao tonik je koristim oko mesec dana i veoma mi se dopada. Ja sam plavi Vichy tonik obožavala (klik), a ovaj mi je tik uz njega. Nimalo nije lepljiv osećaj nakon korišćenja, a znam da je uklonio i potencijalne ostatke šminke.


Sastav možete videti na slici iznad.
Moram da dodam da je dozer na pumpicu i da je odličan, jer ne izlazi previše proizvoda. Dva pritiska su mi dovoljna da pređem tupferom celo lice. Ne troši se previše brzo, što je svakako dodatni plus. Mislim da ozbiljno preti da ugrozi 1. mesto La Roche- Posay micelarnoj vodi, koja mi je do sada bila najdraža.

Koja je vaša omiljena micelarna voda?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Nisam probala Vichy miceralnu ali cu morati. Vec duze vreme koristim Rilastil i odlicna je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu, hvala na ideji. Moram probati Rilastil! Nisam nista njihovo kupovala ;)

      Delete