Pages

Saturday, June 10, 2017

Nivea: oil in lotion(s)



Ova dva proizvoda nisu uspela da dočekaju "New in" post za koji nikako da nađem vremena, pa vam ih predstavljam danas. Godinama nisam koristila Nivea proizvode, jer sam naletela na par koji mi nisu odgovarali i vremenom odustala. Njihova mleka i losione za telo sam u tinejdžerskim danima konstantno koristila, da bi nakon određenog vremena moja koža jednostavno prestala da ih upija. Kasnije je ljubav prema kozmetici rasla i uvek sam želela da isprobam nešto novo i Nivea nikako nije dolazila na red. Do skoro... Zaista nisam mogla da odolim ovim lepotanima, a ni akciji koja je tada važila pa sam jedan platila ispod 300 dinara, čini mi se. 
Kako su mi se dopali, pročitajte u nastavku!




Opredelila sam se za dva losiona, od vanile i trešnjinog cveta, dok u ponudi postoji i verzija od ruže. Kako nisam fan cvetnih mirisa (sem gorespomenutog trešnjinog cveta i magnolije) odlučila sam da kupim ova dva. Naravno, prvo sam probala (i već potrošila) loison od vanile. Miris je predivan! Oseća se savršen spoj klasičnog Nivea mirisa i vanile. Definitivno bih ga pre svrstala u zimske, ali ja vanilu volim uvek. Odlično neguje kožu i brzo se upija što mi je od kada imam bebu najbitnije. Miris se zadrži na koži neko vreme, ali ne prenese se na posteljinu, što mi se takođe dopada. Drugi sam probala čim sam ovaj potrošila i teškom mukom priznajem, ali mi se njegov miris možda još više dopada, bar za ovo toplije vreme. Čak i ako poput mene ne volite cvetne mirise, ovom dajte šansu, jer ni malo ne guši. Pošto su ovo ipak malo jači uljani losioni, odlučila sam da ostavim drugi po strani da sačeka jesen, a sada sam prešla na neki još laganiji. Međutim, ako imate suvu kožu, mislim da ih bez problema možete i leti koristiti.

Moja ljubav prema Nivei se ponovo probudila!
Da li ste probale nove losione i dopadaju li vam se koliko meni?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment