Pages

Saturday, June 17, 2017

New in #21



Nakon par meseci, ponovo je tu post sa novitetima. Kao i obično, pred leto se nakupi puno toga, pa se pripremite na duuuugačak post. Neke stvarčice sam kupila (sad već) poprilično davno, pa se možda cena ne sećam. Pojedine već trošim, pa će se ovde naći i prvi utisci koje sam stekla koristeći ih. Bez prevelikog uvoda, počinjem, jer me čeka veliki posao danas...



Proizvodi za sunčanje


Eucerin krem- gel za osobe sklone alergiji je moj spas već par godina unazad. Za Crnu Goru imam spf 50, a ovo sam kupila za kasnije, kad budemo išli u Italiju, jer ću već imati boju. Bez njega mi propadne svako leto(vanje) jer se ospem čim počne jače sunce i prvi put obučem kratke rukave. Lagan je, kao što mu i naziv kaže i brzo se upija.

Pored losiona protiv alergije, potrebno mi je i nešto "obično" što nanosim na noge. Odabrala sam Carroten tan&protect sa spf 20, pošto je u Rodi jaaaako snižen i košta oko 450 dinara. I ovaj brend koristim godinama, ali ovaj losion konkretno po prvi put. Javiću utiske kada se vratim sa letovanja.

Sun Dance sprej za samopotamnjivanje sam kupila da malo poprskam noge jer su bele kao sir, a čeka me 10 godina mature, gde ću biti u haljini, pa bih da im dam malo boje. Pokazao se kao sasvim solidan, posebno ako u obzir uzmem cenu od 200 dinara. Pisaću vam o njemu uskoro ako stignem.

Carroten sprej za zaštitu kose je takođe kupljen na velikoj Rodinoj akciji, pa je plaćen samo 480 dinara (puna cena u Liliju je skoro 900 dinara, čini mi se). Probaću ga tek na plaži, pa vam prenosim utiske za 2 nedelje.

I treći Carroten proizvod je ulje za brzo tamnjenje bez zaštitnog faktora. Po prvi put sam se odvažila da kupim proizvod bez spf, ali ga veoma pažljivo koristim. Tačnije, nanosim ga samo u jutarnjoj šetnji sa bebom (koja je uglavnom po hladu) isključivo po nogama. Cena mu je u DM-u bila oko 250 dinara (malo pakovanje od 50 ml je u pitanju).

Proizvodi za telo #1


Lycia tračice za depilaciju nogu i ruku (u mom slučaju samo mogu, jer ruke ne depiliram) i Krauterhof kremu za telo sam dobila na testiranje od uvoznika. Trake ću probati uskoro pa vam prenosim utiske, dok kremu čuvam za zimu jer bi trebalo da je u pitanju jaka, masna krema za suvu i oštećenu kožu.

K piling je ponovljena kupovina. Kupila sam dva komada za 600 dinara, prilikom jedne vikend akcije. Apsolutno mislim da je savršen i ne razumem što bi iko davao četvorocifrene cifre za neke druge kafene pilinge, kada je ovaj više nego odličan. Recenziju pročitajte ovde.

Weleda gel za tuširanje od nara i Uriage intimni gel su kupljeni na 1+1 gratis akciji u Srbotrade apoteci, pa je cena za po dva pakovanja bila oko 1000 dinara, što je odlična ušteda. Nisam još počela sa korišćenjem nijednog, ali ću uskoro. 

Balea losion je njihov klasični lagani losion iz letnje limitiranje kolekcije predivnog tropskog mirisa. Ne očekujem negu, već lep miris, a to ću od njega i dobiti. Svake godine prevaziđu sami sebe sa kombinacijama voćkica i dizajnom, zar ne?!

Proizvodi za telo #2



Yves Rocher kremasti gel za tuširanje od makadamije je bio najbolji koji sam ikada koristila. Zato sam i odlučila da isprobam još neke, a izabrala sam od kafe i pamuka. Mirišu fantastično i jedva čekam da dođu na red za korišćenje. Cena za jedan je oko 300 dinara. Prilikom te kupovine sam na poklon dobila mini maskaru koju ćete videti u nastavku posta. Mini gel za tuširanje od vanile sam dobila prilikom kupovine toaletne vode od kokosa (o kojoj sam vam pisala u postu sa parfemima) i planiram da ga čuvam za neko vikend putovanje, na koje ću nadam se ići jesenas.

Što je tiče Avon-a, tu su dve stvarčice: krema za brijanje i sprej za telo. Odlučila sam da napravim mali izlet jer kupujem samo Balea pene za brijanje i ova obećava. Njihove sprejeve za telo sam godinama koristila i istina je da miris nije preterano dugotrajan ali mogu da posluže za leto. Ovaj miriše fantastično i jedino mi je žao što miris nije još intenzivniji. Oba proizvoda su plaćena po 150 dinara u prethodnom katalogu.

Naravno, morala se kupiti i Balea pena za brijanje. Nju planiram da nosim na more pa ću je tamo isprobati. Miriše na kokos i lubenicu što deluje kao luda, letnja kombinacija, koja će mi se sigurno i te kako dopasti. Čini mi se da joj je mililitraža manja nego klasičnim pakovanjima (a možda je samo oblik bočice drugačiji).

Tu su još dva Balea proizvoda: krema za stopala sa ureom i krema za umirivanje kože nakon brijanja. Kremu za stopala sam koristila ranije i mislim da je jedna od najboljih na tržištu. Promenili su joj miris (ranije ga, čini mi se, nije bilo) a sad miriše predivno! Iako mi je sensitive varijanta krema za nakon brijanja bila savršenstvo, morala sam da probam i ovu i podjednako sam zadovoljna.

Tu je i Farmasi dezodorans  bez aluminijuma, a kako uvek tragam za dobrim, javiću vam utiske u recenziji, sigurno. Cena mu je bila oko 350 dinara, a miriše jako nežno i verujem da bi se svima dopao. Na slepo sam birala miris, a devojka preko koje kupujem mi je pomogla u odabiru.

Proizvodi za lice


Roc penu za umivanje sam kupila na fantastičnoj 1+1 gratis akciji u Srbotrade-u, pa sam dva pakovanja platila 1100 dinara. Sledeća je na redu i ne mogu dočekati da je probam. Namenjena je za sve tipove kože, kao i za osetljivu.

Garnier dvofazno sredstvo sam kupila baš davno, čak sam planirala da je ubacim u prethodne novitete, ali ga greškom nisam slikala. Zato mogu odmah da vam kazem da je sasvim ok, mada su mi svi drugi koje sam probala do sada za nijansu draži (Balea, Sephora, Mixa i Afrodita).

Avon serum za vrat sa kupila samo jer je bio na baš velikoj akciji i koštao je samo 150 dinara. Koristi se jednom nedeljno (maksimalno dvaput) i to mi skroz u redu, jer ne bih imala živaca a ni vremena za taj korak svaki dan. Koristim ga isključivo kao preventivu, pa ne verujem da će biti detaljne recenzije.

Tu su i dva Sun Dance proizvoda- maska za hidrataciju lica nakon sunčanja i labelo sa spf 50. Ovu masku sam već koristila pre dve godine na Kipru i jako mi se svidela pa sam ponovila kupovinu (kao i cela after sun linija za kosu). Nežna je i blago hladi, tako da baš prija mom licu nakon celodnevnog izlaganja suncu. Labelo sam koristila ali u tubi, sada se opredelih za ovo i nadam se da se neće otopiti na suncu, no videćemo.

Proizvodi za ruke


Still Popart aceton kupim kad god naletim na njega jer mi je odličan. Od dizajna, preko velike mililitraže, do samog proizvoda- sve mi je super. Ne isušuje zanoktice nimalo, a odlično uklanja, čak i veoma tamne lakove poput teget ili crnog.

L'occitane sapune jako volim i volim da se počastim nekim s vremena na vreme. Ovog puta sam izabrala sapun od limuna, a na poklon dobila ovu divnu metalnu kutiju sa tri mini kreme za ruke. Super ponuda, jer samo kreme vrede 1000 dinara. Cena sapuna je oko 600 dinara, čini mi se. Sledeći na listi želja je sapun od breskve.

Eveline piling za ruke još nisam probala jer privodim kraju stari iz Avon-a, a iskreno se nadam da je poput pilinga u kesici koji sam koristila pre par godina jer je bio odličan. Mislim da sam ovu tubu platila oko 250 dinara na akciji. Pisaću vam o njemu, ako ne u recenziji, onda u vidi mini recenzije na fejsbuk stranici.

Što se tiče lakova za nokte tu su dva Avon Mark laka (jednim sam prezadovoljna, drugim i ne baš), Llums lak u nijansi Marsala kog obožavam i Bourjois La laque koji je snižen 50% u Jasminu. Poslednji nisam još uvek probala, dok je od ostalih Llums lak apsloutni favorit.

Proizvodi za kosu


Ovog puta sam za kosu kupila samo tri nove stvari, a prva od njih je bila Gliss maska (za koju bih po sastavu rekla da je proteinska- ili kombinovana ko zna, nek piše). Kupila sam je baš za smešne pare (oko 250 dinara) u DM-u i za sad mi se jako dopada. Regenerator u spreju iz ove linije sam godinama koristila, pa sam pretpostavljala da će mi i maska odgovarati. Detaljnije u recenziji!

Dikson kristale za kosu sam kupila po preporuci devojke koja vodi blog Zdrava kosa i nakon par korišćenja sam stvarno oduševljena. Trebalo mi je nešto što neguje, a i štiti od vlage i spoljašnjih uticaja i provereno znam da ovo neće biti poslednji Dikson proizvod u kojoj kolekciji.

Tu su i Proffesional by Fama ampule koje je davno hvalila Bisera, pa sam odlučila da ih probam jer sam ostala bez ikakvih. Cena je 70 dinara, pa spadaju u grupu jako povoljnih. Jednu sam iskoristila i super je, a detaljnije o njima kad potrošim bar još dve.

Dekorativa


Aura veštačke trepavice su trenutno snižene u Liliju na oko 250 dinara, pa je idealna prilika za šoping. Ja nikad ne nosim veštačke trepavice, nemam lepak i ne znam da ih stavim, ali kako mi je sledeće nedelje proslava 10 godina mature, reših da ih kupim pa će mi staviti devojka kod koje se šminkam inače (iako ću se sama šminkati za tu priliku). Znam da su ove u br. 4 jako hvaljene kao najprirodnije, pa zato uzeh njih.

Stigla je još jedna Colourpop porudžbina jer se free shipping morao iskoristiti, pa sam kupila dugo željene stvari: senku u nijansi "partridge" i lippie stix karmin u nijansi "contempo". Oba proizvoda jako često koristim od kad su stigli i obožavam ih! Cena svakog je 5$.

Nedavno je u Alexandru počelo veeeeliko sniženje šminke i ja sam tom prilikom kupila četiri NYX proizvoda: presovani pigment u vrištećoj pink koji, žuti korektor za prikrivanje nedostataka, jumbo olovku za usne i tečni karmin sjajne završnice. Prosečna cena jednog proizvoda je bila 150 dinara! Tu je još jedan NYX proizvod, kupljen po redovnoj ceni, a to je rumenilo, koje koristim kao bronzer (cena je oko 650 dinara). Već vidim da će biti favorit ovog leta. Tom prlikom sam kupila i četkicu za senku 16B, koja je sasvim solidna, kao i većina Blush četkica.

Već sam iznad spominjala da sam prilikom jedne kupovine dobila na poklon mini Yves Rocher maskaru za volumen. Četkica podseća na čuvenu Too Faced "better than sex" maskaru, ali nisam još nijednu probala pa ne mogu da vam ih uporedim. Super su mi ove mini maskare za putovanja zaista!

Preostala dva proizvoda su iz kataloške prodaje. Avon Mark ajlajner u vidu flomastera sam samo jednom probala i loše je to što preko senke neće ravnomerno da se nanese, dok je samo stalno sasvim dobar. Kada je Farmasi u pitanju kupila sam još jednu olovku za usne jer sam prethodnom bila prezadovoljna!

Sve svočeve možete videti ovde.

Anticelulit proizvodi


Leto je tu, a neki kasnimo sa borbom protiv celulita, haha. Šalu na stranu, zbog dojenja, nisam smela da isprobavam ništa sem Welede (klik), ali pošto već 7 dana ne dojim, momentalno sam počela sa nekim jačim tertmanima.

Kupila sam Guam kremu koja hladi u mini pakovanju od 75 ml, koju ciljano nanosim samo na predeo ispod zadnjice, iako ni taj celulit nije vidljiv bez stiska rukom. No, volela bih da ga se rešim.  Njegova cena je bila oko 800 dinara na sniženju u Zelenoj apoteci. Kada potrošim celu tubu, pišem vam detaljnije. Tu je i čuveni Thiomucase Hemofarmov gel, koji sam kupila ove nedelje na akciji od 40% u Apoteci Beograd. Njega koristim čak dva put dnevno, ali je rano za bilo kakve procene. Mažem ga na predeo stomaka i bokova, ne zbog celulita, već radi smanjenja obima, što takođe obećavaju.

Kako vam se dopada moj letnji "New in"?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku GIVEAWAY, prijavite se!
  

4 comments:

  1. Imala sam taj Avonov gel za brijanje, posle prve upotrebe je odleteo u kantu, jako los proizvod.. Bio je plav, nimalo nije penio, ma ni za sta nije bio, nadam se da su menjali nesto u medjuvremenu. Blush cetkice i ja volim, retko iznevere :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa mislim da on i ne treba da peni jer je gel a ne pena, videcu ;)

      Delete
  2. Dobar ti je taj New in :) Dosta istih proizvoda sam i ja koristila :) :)

    ReplyDelete