Pages

Tuesday, May 9, 2017

theBalm: Meet Matt(e) Nude palette



Ova recenzija je mogla biti napisana još pre mesec dana, a moja lenjost je glavni krivac što je čitate tek sada. Naime, ja sam zamislila da pozadina na slikama bude "mermerna" i nikako da se nateram da je kupim. Međutim, pošto sam radila jedan DIY projekat (klik) ona je konačno tu, pa su i slike mogle biti napravljene. No, da ne dužim dalje, već da vam predstavim ovu divnu paletu! Cena joj je oko 6200 dinara u Liliju čini mi se, a ja sam svoju kupila zimus preko Look Fantastic sajta na sniženju za 32 evra. Utiske pročitajte u nastavku...




Paleta dolazi u kartonskom pakovanju, koje je prepoznatljivo za brend theBalm. Ima zaštitni karton spolja, koji može poslužiti za putovanja, jer magnet nije prejak (no, ne verujem da bi se otvarala). Dizajn, kao i uvek, poseban i savršen! Ovo je jedna od dve palete mat senki, koja se meni učinila kao interesantnija, mada je sniženje presudilo, priznajem (druga je Meet Matt(e) Trimony). Kao neko ko ima spuštene kapke, potrebnije su mi mat senke, koje su u manjini u većini paleta. Pošto mi je Naked Basics 2 jedna od najkorišćenijih paleta (a mat je) shvatila sam da bi mi i ova bila podjednako korisna. Pošto se dovoljno razlikuju, odlučila sam da je kupim. U paleti se nalazi 9 senki od kojih svaka ima 2,83g (ukupno 25.5g). Ogledalo koje se nalazi u poklopcu je ogromno i može da posluži ne samo za šminkanje očiju već celog lica, bez ikakvih problema.


Prvi red senki

Matt Johnson: Klasična siva senka, pomalo nezahvalna za samostalno nošenje, ali u kombinaciji sa nekim toplijim bojama iz drugih paleta mi se dopada. Odlična joj je pigmentacija!

Matt Garcia: Ovo je standardna tamno- braon nijansa koja mi se na prvi pogled najmanje dopada od svih boja u paleti. No, bez obzira na to dosta je koristim, posebno za smokey eye.

Matt Malloy: Bela mat senka, retkost u paletama. Uvek je dobrodošla sa posvetljivanje jačih senki, kao i za unutrašnji ugao oka.


Drugi red senki

Matt Rosen: Topla braon nijansa za koju bih rekla da je sigurno duplikat, tj. da je imam i u drugim paletama. Ali, ovakve boje se, čini mi se, najviše troše i koriste, pa nije na odmet imati još jednu.

Matt Wood: Najtamnija senka u paleti, koju dosta volim, jer nisam preterani fan crne senke trenutno. Mislim da se može postići isti efekat kao sa crnom, a više mi se ona dopada na mojim očima.

Matt Singh: Ovo mi je omiljena boja u ovoj paleti. Kada ne znam šta ću, ja je nanesem preko celog kapka, stavim maskaru i izlećem iz kuće. Deluje obično, a zapravo je veoma posebna.


Treći red senki

Matt Abdul: Još jedna siva nijansa, ali svetlija. Ne preporučujem je u kombinaciji sa prvom senkom u prvom redu, jer se dobije previše sumoran look. Ali, sa nekim senkama u boji (bordo, maslinasto zelena) izgleda super.

Matt Lombardi: Nemojte misliti da ova senka nije pigmentovana, i te kako jeste, već je dosta slična boji mog tena, pa se ne vidi dobro na slici. Odlična je kao bazna senka, jer ujednači boju kapka i pripremi za dalje blendanje.

Matt Hung: Ovo mi je druga omiljena nijansa u paleti. Ne znam da odredim koja je boja u pitanju jer je ona nešto između sive i ljubičaste. Zaista je jedinstvena!


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.

Konačan utisak jeste da je ovo jedna jako korisna paleta (ako volite mat senke) koja je pri tome jako kvalitetna. Senke su pigmentovane, minimalno se truse i lako blendaju, kako međusobno, tako i sa drugim senkama. Iskreno, bolji mi je njihov kvalitet od senki iz Urban Decay Naked Basics 2 palete. Sve boje su potpuno mat, neutralne i veoma nosive ia za svaki dan, a i u posebnim prikama. Iako sam u poslednje vreme bila opsednuta Tarte (Pro to go) paletom, vratila sam se i na ovu, s razlogom.

Koja je vaša omiljena (mat) paleta senki?
Pozdrav :) 

2 comments:

  1. Paleta je predivna! Odusevljena sam pigmentijom i nijansama..zaljubljenik sam u mat senke tako da mi se ovo baaas dopada <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna je pigmentacija, ne napomenuh da su svocevi bez ikakve baze :)

      Delete