Pages

Monday, May 8, 2017

Lycia hair removal strips



Nedavno mi je palo na pamet da vam o ovom proizvodu nisam nikada pisala, a koristim ga godinama unazad. Možda sam ranije i rekla koju reč u okviru "Empties" postova, ali svakako mislim da Lycia tračice za depilaciju nausnica zaslužuju više od par redova. Mogu se naći u drogerijama, a cena im je oko 450 dinara, mada se ja uvek snabdem kada su na popustu. Zašto ih toliko volim pročitajte u nastavku...




U pakovanju dolazi 10 dvostranih tračica i 2 postdepilacione maramice. Ja oduvek koristim ovu verziju za osetljivu kožu sa ekstraktom nevena koji ima umirujuće dejstvo. Sam vosak sadrži titanijum- dioksid koji više prijanja dlačicama, a manje koži. Nemaju miris, veštačke boje i konzervans. Standardno, prvo se tračica zagreje u rukama, kako bi se vosak otopio pod toplotom kože, a onda se zalepe na nausnice. Kao neko ko ima jako osetljivu kožu, moram da kažem da su ovo jedine tračice ikada koje su mi odgovarale. Doduše, ja zaista nisam neko ko ima problem sa maljavosti (obrve, na primer, nikad u životu nisam čupala), pa ne znam da li bi podjednako dobro delovale i na jače i tamnije dlake. Ono što je mene prvi put razočaralo jeste to što se unutra nalaze samo dve maramice za smirivanje kože nakon depilacije. Međutim, odmah sam shvatila da nema potrebe za više komada, jer maramica apsolutno ostane upotrebljiva i nakon nekoliko korišćenja. Odlično smiri kožu, pa crvenilo koje se javi neposredno posle depilacije, nestane nakon desetak minuta.


Sastav možete videti na slici iznad.

Ja definitivno nastavljam da ih koristim dokle god mi budu odgovarale. Imala sam izlet sa Velnea tračicama, koje su mi se pokazale kao užasne iako ih puuuno devojaka hvali. Zato, više ne eksperimentišem, već samo mogu da preporučim ove svima sa osetljivom kožom, pošto su meni fantastične.

Koje tračice za depilaciju nausnica vi koristite?
Pozdrav :) 

4 comments:

  1. I ja ih obozavam, nemam toliko osetljivu kozu pa koristim i plave i zelene, poslednji put sam uzela ove roze. Odlicne su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam te druge probala ali verujem ti da su i one super ;)

      Delete
  2. Ja sam kupila zelene, Natural Touch, i od njih mi svaki put izađu bubuljice (korisnim ih na nausnicama) i to po 5 komada! Užasno je. Nikad mi tamo nisu izlazile bubuljice, samo kada koristim te trake -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja koliko znam to nije neobicno nakon depilacije i mislim da dosta zavisi i od koze. No, mozda ti te jednostavno ne odgovaraju ;)

      Delete