Pages

Monday, May 15, 2017

Korea haul: sheet masks + GIVEAWAY



Nakon 6 nedelja čekanja, paket iz Koreje je tu. Nije ocarinjen, tako da sam posebno srećna. Ja sam pre oko mesec i po dana poručila dooosta (17) "sheet" maski za lice jer sam jako želela da ih isprobam, a kod njih su cene dosta niže nego ovde u Sephori. Takođe i izbor je veći. Naručila sam ih sa eBay-ja iz prodavnice Rose Rose Shop. Na kraju posta je i mali giveaway, jer ću dve pokloniti nekoj od vas... Nijednu nisam probala, jer su malopre stigle, pa vam ih sad samo predstavljam, a utiske očekujte u narednim "Empties" postovima.




Tony Moly maske se mogu kupiti i kod nas, a cena im je oko 600 dinara. Ja sam sve tri (to je bio minimum) poručila za samo 360 dinara (pretvaraću vam sve u dinare, da ne bi bilo zabune). Ova maska bi trebalo da ujednači ten i učini lice blistavim. Drži se na licu 20- 30 minuta.


Welos maske nisu dostupne kod nas, a mene je ova verzija sa zelenim čajem najviše privukla. Cena je bila 250 dinara za sve tri. Ona bi trebalo da omogući koži duboku hidrataciju i čistoću. Drži se na licu 10- 20 minuta. Jednu dobija neka od vas...


Skinfood proizvodi, bar neki, su dostpuni u Sephori, čini mi se. Ja sam se opredelila za dve vrste, a prva je sa kokosom. Cena za tri komada je bila 360 dinara. Treba da pruži blistavost suvljoj koži, a na licu se drži 10- 20 minuta.


Tu je još jedna Skinfood maska, tačnije dve. One su koštale 280 dinara. trebalo bi da hlade i umiruju kožu, a sadrže i krastavac između ostalog. Takođe bi trebalo da se na licu drže 10- 20 minuta.


Ja obožavam sve sa ši puterom, pa sam morala kupiti ovu masku. Ona bi trebalo da hidrira kožu lica, a drži se 10- 20 minuta, kao i većina. U pitanju je brend Holika Holika. Cena za tri komada je bila 360 dinara. I nju će jedna od vam moći da isproba.


Od brenda The Face Shop sam izabrala tri maske sa avokadom, čija je cena takođe bila 360 dinara. Takođe služi hidrataciji, što najviše i volim. Drži se na licu 10- 15 minuta. 

GIVEAWAY


Sve što treba da uradite da biste osvojile ove dve maske piše na fejsbuk stranici- klik.

Da li ste probale neku korejsku masku za lice do sada?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. *Jako volim da koristim najrazličitije maske i "maskiram" se barem jednom nedeljno.Ranije sam bila veliki fan Avona, a odnedavno sam počela da koristim maske u kesicama.To su:Seventh Heaven (nar,minerali mrtvog mora, aloe vera)sve su jako dobre, posebno poslednje dve blatne maske.Koristila sam i Balea pill off maske za lice i Garnier sheet masku od nara.Ona najviše prija mom licu, jer daje hidrataciju čitavih sedam dana.Iz tog razloga se prijavljujem za ovo nagrađivanje,jer mi je velika želja da probam koreanske sheet maske,koje još uvek nisu dostupne kod nas u prodaji.

    ReplyDelete
  2. Uopste nisu skupe, moracu da isprobam ove koje se mogu naci kod nas <3

    ReplyDelete