Pages

Sunday, April 9, 2017

Weleda baby: white mallow



Čak i ptice na grani znaju koliko volim Weledu i da je moja beba koristi od rođenja. Isprobale smo skoro celu kolekciju sa nevenom (linkove ću ostaviti na dnu posta), pa sam odlučila da probamo i liniju od belog sleza za bebe sa osetljivom kožom. Kupila sam i losion ali njega još nismo probale, pa će danas biti reči o dva proizvoda: kremi za lice i kremi za područje pelena. Obe dolaze u pakovanjima od po 50 ml, a cene su 930 dinara (krema za lice) i 780 dinara (krema za pelensko područje). 



Krema za lice


Kremicu za lice smo isprobale već istog dana kada je kupljena. Miris gotovo da nema, što mi je odmah bio znak da pred sobom imam jednu veeeoma blagu kremu, koja zaista jeste za osetljivu kožu, odnosno za bebe i decu koji su skloni dermatitisu. Odlično se razmazuje i za celo lice je potrebna jako mala količina. Ono što me je brinulo jeste da krema ne bude previše masna, jer nam ide leto, pa svi pribegavamo laganijim kremama zbog brzog upijanja. No, ona deluje masno samo u trenutku nanošenja, ali se toliko brzo upije da sam bila oduševljena. Mislim da bi ovu kremu mogli da koriste i odrasli sa osetljivom, suvom do normalnom kožom, bez problema. Mojoj bebi za sada veoma prija i nastavljamo da je sa zadovoljstvom koristimo u ovim divnim prolećnim danima. Ja joj, inače, lice mazem uveče pred spavanje, nakon kupanja i zaista tokom celog dana nema nikakve potrebe za dodatnom hidratacijom.

Krema za područje pelena


Za pelensko područje nam je upravo Weledina krema sa nevenom bila ubedljivo najdraža. Mislim da je Tara od rođenja potrošila bar šest pakovanja, a znate da smo koristile i mnoge druge. Ova se od te razlikuje samo po manjem pakovanju (krema sa nevenom ima 75 ml) i po tome što nema nikakav miris. Kao prethodno- pomenuta i ova krema je po mom mišljenju savršena. Pošto je pelenska regija jedina oblast na bebinom telu koju mažemo po ko zna koliko puta na dan, mislim da je jako bitno odabrtati kvalitetnu, po mogućstvu, prirodnu negu. Ni jednom od kako je koristimo nije bilo ni traga ojedu tako da imam samo reči hvale i za nju! Samo zbog boljeg odnosa cena/ količina bih pre preporučila kremu sa nevenom, ali ako vaše dete ima jako osetljivu kožu, onda je možda sigurnije da odabete ovu, iz odgovarajuće linije.

Prethodni postovi o Weleda baby proizvodima: 

Koristi li vaša beba neki Weleda proizvod?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment