Pages

Tuesday, April 18, 2017

Spring Favorites



Nadam se da ste se lepo odmorili za praznike, a ja sam rešila da nastavimo u pozitivnom smeru i zato danas pišem o proizvodima koje sam jako volela u prethodnom periodu. Već je postalo poznato da vam izbacujem favorite na svaka tri meseca, jer nemam vremena da to činim češće, a volim da vam pišem tek kad se nakupi bar desetak proizvoda. U čemu sam najviše uživala ovog proleća, pogledajte u nastavku...




Organic Shop gelove za tuširanje obožavam! O jednom sam već ranije pisala (klik) a trenutno koristim verziju sa akai bobicama i kafom. Kao i prethodni, izuzetno dobro peni, a jako je nežan, što naravno i očekujete od prirodne tuširalice. Ja kafu ne pijem, ali u ovom gelu i te kako uživam. Bilo da ga koristim ujutru ili vuče, on razbudjuje, umiruje, osvežava (iako nije u pitanju citrus). Zaista sam prezadovoljna i toplo ih preporučujem jer vrede puno više od 220 dinara, koliko koštaju na popustu (koji je gotovo uvek u Natura Siberica radnjama). 

Caudalie grožđana voda je meni omiljeni proizvod za toniranje i osvežavanje lica ikada! Recenziju sam pisala, pa se možete podsetiti mojih utisaka ovde. Apsolutno je savršena za osetljivu kožu, a mislim da je must have za preko leta. Dodatni plus je što tupfere gotovo da ne koristim. 

Tu je još jedan Caudalie proizvod, a to je fluid za lice iz stare Polyphenol linije. I o njemu je na blogu bilo reči (klik). Još uvek stojim pri stavu da je ovo najbolja krema za lice koju sam do sada koristila, tako da se baš radujem testiranju kreme iz nove Vine Activ kolekcije. Ima zaštitni faktor spf20, sprečava nastanak bora i zaista svakome preporučujem Caudalie kremice. Mislim da se ova linija još može naći u pojedinim apotekama.

Natura Siberica piling za kožu glave je za mene pravo otkriće. Nedavno je recenziran (klik) ali nisam odolela da ga opet spomenem. Kosa mi više ne opada od kada ga koristim (mada je glavni razlog to što su se hormoni smirili od porođaja) ali opet, mislim da je i do njega. Miriše prelepo i definitivno ću da kupovati opet kad budem imala sličan problem.

Burt's Bees kremica za zanoktice je fantastična! Iako ovog brenda nema kod nas, može se naručiti preko interneta. U pitanju je prirodan proizvod ali je bez obzira na to nemastan i nije mi problem ni zbog bebe da je mazem na zanoktice. Zaista bolje izgledaju već nakon jednog dana mazanja ove kremice tj. putera.


Tarte paletu (recenzija) zaista ne ispuštam od kako je stigla. Mala je, kompaktna, i nekako se najčešće opredelim baš za nju. Ukoliko imate Too Faced čokoladne palete znate da prelepo mirišu. E, pa i ova miriše identično. Boje su savršene i za dan i za noć, odličnog kvaliteta, tako da je preporučujem ako vam se ukaže prilika da je probate i kupite.

Colourpop rumenilo u nijansi "between the sheets" je apsolutno savršeno neutralno rumenilo koje ide uz najrazličitije nijanse ruževa. U pitanju je kremasto rumenilo koje ja nanosim Real Techniques bockalicom (o kojoj vam uskoro pišem). Veoma lako se blenda, pa čak i ja, koja retko koristim kremasta rumenila, nemam nikakav problem sa njim. Sve Colourpop proizvode koje imam sam vam predstavila u zasebnom postu (klik).

Tu je i Colourpop tečni karmin satenske završnice u nijansi "calypso". Iako nije mat kao njihovi tečni mat ruževi, mogao bi da prođe kao takav ako ih poredim sa nekim drugim brendovima. Boja je prava "nude" i nju sam najčešće birala u protekla dva meseca. Jako dugo stoji na usnama, a nije ga teško ukloniti kao mat karmine.

L'oreal Superstar maskaru sam kupila još u oktobru ali je tek nedavno došla na red jer ne volim da otvaram više od dve maskare istovremeno kako se ne bi sušile. Ja sam njom apsolutno oduševljena. Prva faza (bela) stvarno napravi čudo. Da li zbog bele boje ali ja imam utisak da su mi trepavice duplo gušće nakon što je nanesem. Iako ih progusti, nimalo ih ne slepi. Druga, crna, faza odlično oboji trepavice u crno a zadrži taj zaista uvećan volumen i doda dužinu. Mislim da je ovo najbolja drogerijska maskara koju sam ikada probala. Dajem joj prednost i u odnosu na Lancome Hypnose Drama maskaru jer se dosta lakse nanosi i skida, a i cena je duplo niža.

I za kraj tu je aksesoar- Invisi booble gumice za kosu. Ja sam ih kupila 31. decembra i još uvek koristim prvu. Planiram da je zamenim u maju, tako da mi svaka traje po četiri meseca. U tom slučaju se i te kako isplate. Zaista me ne boli glava od kako njih nosim, a znajte da je meni zbog bebe rep vezan skoro bez prestanka 11 meseci. Ne ostaje linija kada se veže rep, ali ukoliko se uđe u prostoriju sa parom, neće vam pomoći ni ova gumica. 

Korisite li neki od mojih favorita i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)


3 comments:

  1. Imam ColourPop senke i obozavam ih, tako da verujem da je i rumenilo divno <3

    ReplyDelete
  2. Gde kupujes burt's bees i koja je cena?

    ReplyDelete