Pages

Friday, April 28, 2017

Fails #4



Kao što sam najavila, tu je nastavak priče o proizvodima koji su me razočarali. Ovog puta, tu je i jedan bebi proizvod sa kojim nismo našle zajednički jezik, kao i dva proizvoda koja su se meni pokazala kao razočaranje. Naravno, to što meni (i Tari) nisu odgovarali, ne znači da vama neće! 
Pa da počnem...




EzFlow brzosušeći nadlak sam kupila u Alexandru po ceni od oko 250 dinara. Redovno ga koristim nekoliko meseci i definitivno mi ne odgovara. Na mojim noktima on ne radi apsolutno ništa- niti ubrza sušenje laka, niti mu produži trajnost. Slobodno mogu da kažem da se sa Seche Vite nijedan nadlak ne može porediti. Ako vam trajnost laka nije problem, onda će i Avon sprej pomoći, jer dosta ubrza sušenje laka. Ja njega moram da prskam i kada nanesem ovaj top coat, pa vi vidite. Mislim da neću više eksperimentisati, već se vratiti na Seche Vite, jer sad sa bebom, stvarno nemam vremena da lakiram nokte na svakih par dana.


Organic Shop piling nije totalni fail, ali sam očekivala više... Sastav mu je odličan, miris jako lep, ali imam problem sa teksturom i aplikacijom proizvoda. Potrebno je malo zagrejati među dlanovima jer je u poprilično čvrstom stanju. Čak i tada, veoma ga je teško naneti na kožu jer se teško otapa. Uglavnom mi isklizne iz ruke sav proizvod i onda se iznerviram što moram da jurim piling po kadi. Kada uspem nešto da uradim sa njim, on je skroz solidan, ali mi oduzima previše vremena. Nastaviću da ga trošim jer mi nije izazvao nikakve negativne reakcije, ali ga ne preporučujem.


Kada su bebi proizvodi u pitanju, prvi koji nam nikako nije odgovarao je Hipp krema protiv pelenskog ojeda. Da je u pitanju proizvod za mene, dala bih mu još jednu šansu, ali pošto nije, prestajemo da se družimo odmah. Nakon recimo 7 dana korišćenja sam primetila da joj je koža jako ogrubela, a to nam se nije desilo od rođenja. Nije postojao konkretan ojed, ali prosto koža je prestala da joj bude nežna. Iako nam Weleda potpuno odgovara, s vremena na vreme ubacim neku drugu kremu kako se koža ne bi previše navikla na jednu. No, ovoj se nećemo više vraćati, jer ide pravo u đubre.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Uff, Hipp razocarao. Ja sam probala tu kremu posle brijanja da mi smiri kozu,bog te mazo ono je peklo ko ludo. Ne znam sta je u tim proiZvodima toliko agresivno ali mu tek sad ne oprastam jer je namenjeno bebama :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za nakon brijanja preporucujem Balea sensitive losion za tu namenu- fantastican je!

      Delete