Pages

Friday, April 21, 2017

Fails #3



Došao je na red i post o proizvodima koji mi iz nekog razloga nisu odgovarali. Bolje da se izrazim- nisu ispunili moja očekivanja. Odmah da naglasim, da mi nijedan nije izazvao nikakve reakcije na koži, već su u pitanju stvarčice kojima sam se razočarala. Pre par dana shvatih da imam još tri stvari koje je trebalo ubaciti u ovaj post, ali pošto su slike ranije napravljene, odlučih da pišem dva puta o onome što je bio promašaj za mene. 
U nastavku pročitajte moje mišljenje o proizvodima sa slike...




Balea sprej bi trebalo da skrati vreme sušenja kose. Ja sam ga kupila letos, nakon porođaja, jer zaista nisam imala vremena dugo da sušim kosu zbog haosa oko bebe. Međutim, on nista ne radi na mojoj kosi. Apsolutno ne skraćuje vreme sušenja! Dvofazni je, pa je potrebno promućkati pre prskanja. Neki drugi proizvodi, na kojima to nije ni naznačeno, više skrate proces feniranja nego ovaj. Nisam očekivala čuda za tu cenu, ali volim Baleu pa sam se ponadala da će raditi posao. Nažalost, nisam bila u pravu.


L'occitane mi je jedan od omiljenih brendova i zaista je sve što sam probala bilo fantastično. No, ova krema za ruke od badema je za mene ipak razočaranje. Kako obožavam njihovu kremu sa ši puterom, očekivala sam bar sličnu negu i od ove. Međutim, ona je puno vodenastija od svih koje sam do sada probala (ruža, ši, trešnja i vanila). Potrošiću je ja, to nije problem, ali za svoju cenu očekujem da mnogo bolje neguje suvu kožu ruku. Srećom, pa nisam dala novac za nju (već je dobih pretplatom na Lisu) jer mi ne bi bilo drago da sam bacila skoro 1000 dinara.


Za kraj tu je koreanski Tony Moly proizvod za lice, tj. maska ili balzam protiv mitisera. O njemu sam zaista pročitala puno pohvala na domaćim blogovima, pa sam zato i odlučila da ga kupim. Srećom pa ga ne uzeh u Sephori gde je 2600 dinara već na eBay-ju direktno iz Koreje gde je cena dosta niža (9$). Davala sam mu šansu puno puta, međutim ne primećujem da radi išta na smanjenju mitisera. Pri tome, ja ih i nemam puno, pa mogu misliti koliko bi bio loš za nekoga ko ima većih problema. Iskreno, nisam sigurna da li ću uopšte nastaviti da ga koristim.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. A ja sam stedela da kupim Tony Moly Egg Pore, nadala sam se da će mi pomoći sa proširenim porama, bas steta :) Sva sreca pa nema puno proizvoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ne primecujem da radi... imam jos tri fail proizvoda, a uskoro i o njima :)

      Delete