Pages

Friday, April 7, 2017

Caudalie: Vine [Activ]



Prošle nedelje sam imala priliku da prisustvujem promociji nove Caudalie anti- age linije, koju je organizovala kompanija Evropa Lek Pharma. U predivnom prostoru Epigenia Vine&Tapas bara na Vračaru održana je prezentacija nove kolekcije, koja će na ubuduće zameniti Polyphenol liniju. Iako sam tek počela sa korišćenjem jednog od dva proizvoda koje sam dobila na poklon, rešila sam da vam u ovom uvodnom postu kažem ponešto o samom događaju i Vine [Activ] proizvodima. 




Iznad možete videti slike sa same promocije, koje sam kačila i na fejsbuk stranicu direktno odande. Nakon upoznavanja sa novim, poboljšanim formulama, imale smo priliku da na licu mesta isprobamo sva četiri proizvoda, a potom i da se poslužimo predivnom hranom! Sve je bilo u znaku nove linije i u zeleno- narandžastim bojama koje su zaštitni znak nove kolekcije. Svaki detalj je bio unapred osmišljen, kao i sami pokloni koje smo dobile na poklon- od bedževa, preko samih proizvoda, do "sitnica" poput čokoladica i cveća. Malo je reći da sam uživala!


Vine [Activ]
Ovo je linija za super-aktivnu ženu, sa inovacijama u borbi protiv bora i zaštitu kože od slobodnih radikala. Novi patent obećava smanjene bore, odbranu od zagađenja i zdrav sjaj kože. 
Zaustavlja vreme. Aktivira mladost.
U sastav svih proizvoda ulaze polifenoli grožđa, vitamini C i E, kao i ekstrakt smreke. 

U ponudi su četiri proizvoda: serum za lice, krema za lice, krema za područje očiju i usana i noćno obnavljajuće ulje. Proizvodi su namenjeni svim tipovima kože. Preporučuje se uporedo korišćenje, kako bi se postigli najbolji rezultati. Negu započinjemo sa dve pumpice seruma koji nanosimo na lice i vrat, preko kog nanosimo hidrantnu kremu na celo lice, izbegavajući predeo oko oka. Na njega, nanosimo kremu za okolooćno područje koju blago utapkamo prstom. U večernjim satima na lice i vrat, nakon seruma, nanosimo šest kapi ulja, ponovo izbegavajući deo oko oka.

Ja sam na testiranje dobila serum i kremu za lice. Serum sam već počela da koristim, pa recenzija stiže sredinom maja. Trenutno ga nanosim u kombinaciji sa fluidom iz stare, Polyphenol linije, pa ću, čim ga potrošim, preći na novu kremicu. Takođe, planiram da kupim okoloočnu kremu čim potrošim Clinique, koju trenutno koristim, tako da ćete i o njoj čitati na blogu u budućnosti.

Vine [Activ] linija se već može naći u prodaji u Benu apotekama (Ušće i Delta City), a uskoro će biti i u svim ostalim apotekama. Preporučene cene proizvoda su iste kao za Polyphenol liniju: serum (30  ml)- 4290 dinara, krema za lice (40 ml)- 3900 dinara, okoloočna krema (15 ml)- 3120 dinara, noćno ulje (30 ml)- 3705 dinara.

U iščekivanju recenzije, recite mi koji od ova četiri proizvoda vas najviše privlači?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment