Pages

Thursday, April 6, 2017

AMIKA: leave in cream



Kada je kosa u pitanju volim da isrobavam nove stvari, ali me retko šta baš, baš oduševi. Moja dva najvoljenija proizvoda za kosu su Weleda ulje od ruzmarina (klik) kog u Srbiji još uvek nema i Amika balzam za ispravljanje kose (klik). Ta dva proizvoda ću UVEK iznova i iznova kupovati, šta god da mi se u međuvremenu dopadne. Amika uljem sam takođe bila prezadovoljna, pa je bilo pitanje trenutka kada ću kupiti još nešto iz njihove ponude. Odlična stvar je što u Aleksandru možete kupiti mini, tester pakovanja (čije cene odgovaraju velikim) i probati da li je nešto vredno ulaganja ili ne, pošto je Amika ipak među skupljim brendovima. Ja sam tako odlučila da kupim nekoliko kesica kreme o kojoj vam danas pišem (55 din/ kom), a utiske pročitajte u nastavku posta...




Dakle, u pitanju je krema za kosu koja se ne ispira. U kesici imate 6 ml što sam ja koristila za jednu upotrebu, ali može bez problema da se razvuče na dve, posebno ako imate kraću kosu. Postoji i pakovanje od 18 ml, ali sam smatrala da je ovo praktičnije kako ne bih zagubila otvorenu kesicu. Miris je identičan ostalim Amika proizvodima i ja lično ga obožavam! Proizvođač kaže da krema dubinski hrani kosu i čini je poslušnom bez osećaja težine, a omogućava i lakše raščešljavanje. Ne ispira se i obogaćena je uljem argana, pasjeg trna i vitaminima C, E i A. Sastav je nažalost prelepljen deklaracijom, pa nisam uspela da ga slikam. Uglavnom, ja sam je kupila da je imam kao prvu pomoć kada sam u nedostatku vremena da nanosim masku i čekam da ona deluje, što nije retkost u poslednje vreme. Dosta mi ubrza proces pranja kose! Nanosila sam je na mokru kosu nakon što bih isprala šampon i držala maksimum 5 minuta, taman dok peškir upije ostatak vode. Bez ikakvih prskalica sam najnormalnije raščešljala kosu, koristeći Macadamia No Tangle četku, kao i obično. Miris ostaje na kosi nekoliko sati sigurno. Moja kosa je nakon ove kreme izuzetno meka, brže se osuši nego inače i deluje kao da sam nanela neku izuzetno hranljivu hidirajuću masku. Još jedna stvar koju sam primetila je da nakon sušenja (što ja u brzini radim čak bez četke, znači daleko je to od feniranja) nema nikakvih antenica i dlaka deluje zaglađeno. Takođe, dosta manje vremena mi treba da presom ispeglam kosu, jer je poslušna i na mojoj kosi ova krema daje taj efekat "ispravljanja" kao i balzam koji sam spominjala na početku posta.   

Definitivno planiram da kupim i veliko pakovanje u budućnosti čim potrošim neke druge proizvode, koje treba da probam uskoro.

Da li ste i vi fan Amika proizvoda za kosu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment