Pages

Wednesday, March 22, 2017

New in #19



Kako ova pauza ne bi potrajala predugo, rešila sam da novitete predstavim u dva zasebna posta, jer ih ima previše za jedan. Ovog puta ćete videti kozmetičke novitete iz apoteke, dok ću preostale, drogerijske, kao i šminku, predstaviti kroz nekoliko dana. Dosta stvari sam dobila na poklon, a neke sam i ranije koristila pa ćete moći da se podsetite starih recenzija. Tu je i značajan broj bebećih stvari, jer smo uveli neke novine. No, u svakom slučaju moći ćete da vidite koje vas recenzije očekuju u budućnosti, kako se utisci budu polako formirali. Sve što je kupljeno, kupljeno je u Srbotrade apoteci, jer mi je blizu, a uz to je i najpovoljnija.



Eucerin- nega tela


Za bebu sam odlučila da kupim losion za sunčanje u spreju sa spf 50+. Namenjen je baš za decu, a kako mene Eucerin iz godine u godinu spašava od alergije, odlučila sam se za njega. Čim pređemo u kratke rukave, počinjemo sa mazanjem, a recenziju očekujte već nakon prvog letovanja, na koje idemo u junu.

Šampon za osetljivo vlasište sam dobila na poklon, ali kako mi je Klorane šampon rešio taj problem, odlučila sam da se vratim klasičnim šamponima, a ovaj pričuvam ako se ponovo javi nešto slično. U suprotnom, planiram da ga nosim na more, jer je blag i pogodan za svakodnevnu upotrebu.

Tu su i losion za pranje tela i lica kao i losion za telo. O prvom sam već pisala post (klik), a pošto je to 2 u 1 proizvod koji se može koristiti i za lice i za telo, jasno je da i on putuje sa mnom na letovanje. Bitno je da mi je za lice bio odličan, pa sam sigurna da će se odlično pokazati i kao tuširalica. Losion za telo nisam imala prilike da probam, ali vi jeste u jednom od prethodnih nagrađivanja. 

Ulje za tuširanje je takođe ranije recenzirano (klik) i u trudnoći je bilo spas za moju veeeoma suvu kožu stomaka. Radujem se što ću ga ponovo koristiti. Ovo je proizvod koji preporučujem da probate, a možete ga besplatno dobiti kada su promocije ako kupite proizvod koji košta preko 1000 dinara.

Eucerin- nega lica


Još prošlog leta želela sam da kupim ovaj fluid za lice za kombinovanu kožu, ali kako sam veći deo leta presedela kod kuće, daleko od sunca, sa bebom, odlučila sam se za Baleinu povoljniju varijantu. Od juna planiram da počnem aktivno da ga koristim svaki dan, jer mi se čini da sam do tad mirna sa kremom sa spf 20. Ima ga i sa većim faktorom (50) ali kako neću ići nigde po najjačem suncu, mislim da će mi spf 30 biti sasvim dovoljan.

Tu je i umivalica koju nisam do sada probala i sledeća je na redu, kao i tonik koji mi je jedan od omiljenih i o kom sam vam već pisala (klik). Proizvod čiju ste recenziju takođe imale priliku da čitate a i da osvojite u rođendanskoj nagradnoj igri je piling za lice, koji je fantastičan, posebno za leto jer jako osvežava (klik).

Weleda baby


O bebi Weleda proizvodima iz linije sa nevenom sam pisala više puta, a koliko su mi dragi govori činjenica da Tara trenutno troši šesto pakovanje kreme za područje pelena. Sada sam odlučila da probamo liniju sa belim slezom, kao i dečji gel za zube (pošto joj je za nešto više od mesec dana niklo prvih 6 zubića). No, zbog blagog ekcema koji joj je javio, losion za telo će morati malo da pričeka, ali kako nije ni načet, to neće biti problem. Radiću vam recenzije sigurno, ali za sada mogu da kažem da sam nakon dva korišćenja kreme za lice oduševljena koliko je nežna, blaga i nemasna.

Uraige & La Roche- Posay


Kada je bila velika osmomartovska akcija na Uriage dokupila sam bebi micelarnu vodu za čišćenje i iskoristila priliku da uzmem veliko pakovanje termalne vode, kako bih i ja mogla da je isprobam. Inače, juče mi je dermatolog baš nju naveo kao najbolju među termalnim vodama. Eh, spomenuh ekcem... Na zadnjem delu nogu, bebi se pojavio blag oblik atopijskog dermatitisa, pa smo zato morali malo da promenimo rutinu. Uzrok je pad imuniteta od nedavne prehlade. Zato sam kupila La Roche- Posay sindet za pranje i balzam za telo, koje od sinoć koritimo. Utisci stižu za oko mesec dana. Naravno, mazemo i specijalnu mast na samo mesto ekcema, ali je neophodno posle namazati celo telo losionom za osobe sklone atopiji. Inače, ova dva proizvoda nisu samo za bebe već i za decu i odrasle.

Ostalo


Lactacyd intimnu kupku sam koristila nakom porođaja (antibakterijsku verziju) i oduševila me je. Iako sam zadovoljna i Jessa kupkom, koju privodim kraju, rešila sam da probam i ovu za osetljivu kožu. Dobila sam pakovanje sa gratis intimnim vlažnim maramicama, koje takođe čekaju prvo naredno putovanje.

Nisam mogla da odolim povoljnoj ceni Bioderma Hydrabio seruma za lice oko 8. marta, pa sam ga kupila iako je Caudalie bio sledeći na spisku želja. Mislim da ću ga ovih dana probati, pa utiske očekujte početkom maja. 

Uz jednu od kupovina u Srbotrade apoteci sam dobila na poklon mini pakovanje Vichy 3 u 1 gela za čišćenje lica, pa sam i to odlučila da sačuvam za more, kako ne bih gomilala milion velikih bočica.

TePe Supreme četkica za zube je ponovljena kupovina, a mojih utisaka se možete prisetiti ovde. Sada joj se pridružila i mala četkica za decu od 0-3 godine koju za koji dan počinjemo da koristimo u kombinaciji sa Weleda dečjim gelom, koji sam iznad spominjala.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment