Pages

Wednesday, March 1, 2017

Caudalie Polyphenol C15 fluid



Željno sam iščekivala mart kako bih sa vama podelila utiske o ovom proizvodu. Počela sam sa korišćenjem sredinom januara i konačno je došao trenutak da pišem o njemu. Do sada sam svim Caudalie proizvodima bila prezadovoljna, pa ništa manje nisam očekivala ni sada. Fluid sam dobila na testiranje, a njegova cena u apotekama je oko 3800 dinara. Često organizuju akcije i promocije pa ga možete pronaći i na popustu. 
Kako se pokazao pročitajte u nastavku!




Opšte o Polyphenol liniji proizvoda...

U pitanju je Caudalie linija namenjena borbi protiv prvih bora. U zavisnosti od svog tipa kože možete birati između kreme, koja je sa suvu kožu i fluida koji je za ostale tipove. Oba proizvoda sadrže SPF20 koji sprečava da fine linije postanu izdražene bore. Fluid/ krema hidrira, smanjuje postojeće bore i štiti kožu od slobodnih radikala. U pitanju je veoma lagana formula, bez ulja, sa širokim spektrom UVA i UVB zaštite. Nanose se ujutru i uveče, nakon seruma, na lice, vrat i dekolte, izbegavajući zonu oko očiju.

DOKAZANA EFIKASNOT
30% smanjene bore
95% zdravija koža


Moje iskustvo sa fluidom...

Ja sam dobila fluid, pošto mi je koža normalna do mešovita. Koristila sam ga samo ujutru, kao dnevnu negu. Prosto, kada krema ima SPF nemam običaj da je noću koristim. Prvo što sam primetila jeste da je veeeeoma kremast, pa je čak na prvi pogled delovao masnije. No, čim sam počela da ga razmazujem, shvatila sam da je daleko od masnog. Miris je takođe nešto što odmah primetite... Pomorandža se poprilično oseća, dok ja lično nanu ne primećujem. Ali, za miris nemam nijednu primedbu, jer veoma prija i deluje razbuđujuće. Sam fluid se momentalno upija u kožu i bez ikakvih problema možete početi sa šminkanjem, ako je to deo vaše jutarnje rutine. Moja koža je fenomenalna od kako ga koristim. Čini mi se da izgleda bolje nego ikada. Iskreno da vam kažem, da nemam blog, ovo bi bila krema koju bih nastavila da kupujem doživotno (ili bar dok godine ne zatraže neku jaču)! To planiram i ovako da uradim, sve dok me neka druga baš jako ne privuče da je probam. Zaista mi se toliko dopada da planiram da ponovim kupovinu, što je u mom slučaju prava retkost. Sada imam još veću želju da isprobam serum i okoloočnu kremu, kao i noćno ulje, jer ne sumnjam da su fantastični! 

Sastav: Water, Octocrylene, Ethylhexyl Salicylate (Octisalate), Heptyl Undecylenate*, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate (Octinoxate), Glycerin*, Isoamyl Laurate*, Dicaprylyl Carbonate*, Butyl Methoxydibenzoylmethane (Avobenzone), Glyceryl Stearate Citrate*, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Squalane*, Polyglyceryl-3 Stearate*, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Hydrogenated Lecithin*, Palmitoyl Grape Seed Extract*, Benzyl Alcohol, Caesalpinia Spinosa Gum*, Tocopherol*, Caprylyl Glycol, Parfum (Fragrance), Hyaluronic Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate*, Limonene, Linalool, Geraniol. *Plant origin.

Ovo je nešto što vam zaista toplo preporučujem, a par devojaka koje sam savetovala da probaju dele moje oduševljenje. Mogla bih slobodno na kraju posta da zaključim da je ovo najbolja krema (fluid) koju sam ikada probala!

Prethodni Caudalie postovi:
Uskoro očekujte još dve recenzije- o grožđanoj vodi i ulju za skidanje šminke.

Da li ste probale neki proizvod iz Polyphenol C15 linije?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku GIVEAWAY. Prijavite se ako do sada niste!

2 comments:

  1. Od Caudalie sam samo koristila enzimsku peeling masku i hidratantnu krem masku s kojima sam prezadovoljna. Već dugo želim isprobati C15 serum i Detox ulje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su serum i ulje na listi zelja, a i maske, sto da ne :)

      Delete