Pages

Monday, February 6, 2017

URIAGE BEBE CREAMY SHOWER



Nakon kraće pauze (zbog prehlade koju i dalje vučem) vreme je bilo da se vratim! Odlučila sam da vam pišem o bebi proizvodu koji koristimo već oko mesec dana. U pitanju je Uriage Bebe kupka za lice, telo i kosu. U pakovanju dolazi 500 ml proizvoda, a cena mu je oko 2000 dinara u apotekama. Kao i uvek, najniže cene možete pronaći u Srbotrade apoteci, pa ja tamo uglavnom i kupujem kozmetiku, kako za sebe, tako i za bebu. No, mi smo kupku dobile za testiranje od uvoznika, pa vam ja danas prenosim svoje utiske...





Ako je vaša beba još uvek mala, mislim da su ove 3 u 1 kupke prava stvar! Meni lično bi bilo previše komplikovano da koristim kupku, sapun i šampon. Ovako, sve je u jednom proizvodu i nema problema. Mi smo od rođenja pa do nedavno koristili Weleda kupku (u početku samo sapun) od nevena i ja sam iskreno mislila kako joj nijedna kupka neće biti ni "do kolena". Ali, kako sam se samo prevarila! Pošto nisam htela da bebu navikavam samo na prirodnu kozmetiku, došao je trenutak da proba i nešto drugačije. Uriage je brend kome i te kako verujem, pa priznajem da jesam imala velika očekivanja kada smo počele da koristimo ovu kupku.

Meni se ona na prvi pogled i korišćenje jaaako dopala! Odmah sam videla da je u pitanju bogata, kremasta tekstura pa sam mogla da budem sigurna da bebinu kožu neće isušiti, čak i ako ne namažemo losion nakon kupanja. Ne peni previše, ali sasvim dovoljno da se lako opere celo telo. Nije teško ni isprati je, što mi je posebno bitno kada peremo kosicu. Miris je prelep, bebeći, ali jako nežan, pa sam se i njega zaljubila već pri prvom kupanju. Potrebna je jako mala količina, tako da sam uverena da će nam dugo trajati.


Sastav možete videti na slici iznad.
Sve u svemu, ovo je jedan fantastičan proizvod koji ne planiram uskoro da menjam. Ako vam se čini da je cena previsoka, verujte da nije, jer bebi proizvodi jako dugo traju, a ipak je veoma bitno šta nanosimo na nežnu kožu naše bebe. Često su i akcije sa sniženjem ili poklonom pa pratite njihovu fejsbuk stranicu (klik) ako planirate kupovinu.

Uriage Bebe proizvodi o kojima sam ranije pisala:

Koju kupku vaša beba trenutno koristi?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment