Pages

Thursday, February 23, 2017

Too Faced: Let It Glow set



Da, tu je! Razlog zbog kog sam izgubila opkladu je upravo ovaj preslatki Too Faced praznični set i nije mi nimalo žao zbog toga. Čim se pojavio počela sam da razmišljam o njemu, posebno jer su u kutiji dva mini proizvoda koja sam imala u planu da kupim (u originalnom pakovanju). Nisam smela da se uputim u Sephoru, da ne bih poklekla. Ali, to je naravno, bilo neizbežno! Cena seta je bila oko 3000 dinara. Od kako sam ga kupila neprekidno ga koristim, pa su i utisci tu!




Hajlajter i bronzer dolaze u pakovanjima od po 2,5 g, a rumenilo u pakovanju od 2 g. Tu je i mini četkica koju sam odlučila da ostavim Tari za igranje kad još malo poraste, tako da o njoj nemam šta da vam kažem sem da je p-r-e-l-e-p-a.

Bronzer Snow Bunny me već jako dugo privlači. Ovo je svetlija verzija, koja u sebi ima i nijanse koje su više hajlajt, kao i jednu u roze boji, koja podseća na rumenilo. Samim tim, ovo je multifunkcionalan proizvod, posebno ako ga imate u velikom pakovanju. Ovom mini pakovanju, kao manu pronalazim samo to što se boje mogu samo miksati, jer ne postoji četkica za lice dovoljno mala da biste ih mogli zasebno koristiti. No, to mu ne umanjuje lepotu. Ja koristim sve boje zajedno i dobijem jedan nežan, suptilan bronzer što mi je odlično došlo u zimskim mesecima kada sam jako bleda. Leti bi mogao da se koristi kao hajlajter. Volim što sam sigurna da neću preterati, jer se ja najčešće šminkam u 5h ujutru, a tada ne vidim "belu mačku". Nema šanse da ćete dobiti "blatnjav" izgled koliko kod bili u žurbi. Jednom rečju obožavam ga i ne razdvajamo se od kako ga imam. Ukoliko volite klasične boje u bronzeru, imaju i tu varijantu, samo ne u ovom mini pakovanju.

Hajlajter Candlelight Glow je takođe bio na listi želja, pošto nemam nijedan rozikast hajlajter. Nisam neko ko skuplja ovaj tip proizvoda i posedujem samo dva (TheBalm Mary- Lou Manizer i Benefit Watt's Up) ali mi se ovaj učinio kao prelep. Takav zapravo i jeste! Ukoliko ne volite hajlajtere ili tražite svoj prvi, ovo je idealna opcija. Veoma je nežan, neprimetan, pa smatram da je savršen za dnevnu varijantu. I ovde možete pronaći drugu verziju u originalnom pakovanju, koja ima bež umesto roze nijanse, ali ukoliko ste bledi ja vam preporučujem ovaj. Ni sa njim mi se nikada nije desilo da preteram, pa čak ni kad se šminkam na lošem svetlu, napolju ne delujem kao "disko kugla".

Love Hangover rumenilo je ubedljivo najpigmentovaniji proizvod od sva tri, pa morati biti izuzetno pažljivi kada ga nanosite. Ja za to koristim RT četkicu za rumenilo koja je neverovatno meka i ne kupi puno proizvoda, jer je u ovom slučaju jako lako preterati. Nijansa je rozikasta, sa primesom koralne, ali nije za one koji ne vole jaka rumenila. Iskreno, mislim da je veliko pakovanje apsolutno nepotrošivo jer je dovoljno samo nežno dotaći površinu rumenila. Samim tim, ne znam ni kako ću ova 2 g potrošiti uz sva ostala rumenila koja imam. Rumenila definitivno planiram da isprobavam preko ovih setova, jer mislim da nema potrebe da ulažem u veliko pakovanje.


Svočeve možete videti iznad.
Sva tri proizvoda su neverovatno kvalitetna i zaista stoje na licu dok ih ne skinete. Treba obraćati pažnju na ove mini setove, jer za relativno mali novac (u poređenju sa redovnim cenama) dobijete nekoliko proizvoda koji će vam sasvim solidno potrajati ako niste profesionalni šminker. Opet, ako vam se nešto veoma svidi znate vredi li ulagati u veće pakovanje.

Koji je vaš omiljeni Too Faced set?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Baš su sjajna stvar ova mala pakovanja. S obzirom na to da je takve proizvode jako teško, a onima koji se ne šminkaju scakodnevno i nemoguće potrošiti, ovo je zaista pun pogodak.

    ReplyDelete