Pages

Wednesday, January 18, 2017

Sephora Haul



Nakon neplanirane pauze zbog sređivanja laptopa, tu je novi post sa poslednjim ulovom iz Sephore. Na fejsbuk stranici sam podelila sa vama da sam prekršila opkladu i malo šopingovala! Glavni razlog za to što nisam istrajala je Too Faced "Let it glow" set koji sam želela od prvog trenutka kad sam ga videla, ali je bio rasprodat kada sam smišljala šta da mi muž kupi za Novu godinu. Sada, kada sam ga našla, bilo je jasno da mora biti moj! Ostali proizvodi su mahom kupljeni na aktuelnom sniženju, pa sam rešila da ih odmah podelim sa vama...




Too Faced "Let it glow" set se sastoji iz tri proizvoda i najslađe četkice na svetu, koju sam već odlučila da čuvam za Taru kad poraste. U setu su dva proizvoda koja sam planirala da kupim full size na nekom narednom sniženju, pa je set bio kao poručen za mene. Tu su: Candlelight Glow hajlajter, Snow Bunny bronzer i Love Hangover rumenilo. Hajlajter i bronzer dolaze u pakovanjima od po 2,5 g, a rumenilo u pakovanju od 2 g, što mislim da je idealna količina da se nešto lepo isproba. Sve nijanse su nosive svakodnevno i mislim da bi odgovarale većini devojaka sa svetlijim tenom (rumenilo je i za tamnopute jer je veoma pigmentovano). Set koristim od kako sam ga kupila, pa uskoro očekujte recenziju. Cena je oko 3000 din.


Pošto noćnu kremu privodim kraju, sniženje ovog uljanog seruma je došlo kao poručeno. Izabrala sam noćni serum koji se može koristiti samostalno, pa ne moram da razmišljam i o novoj kremi. Cena mu je oko 1300 dinara (snižen je sa 3600 dinara). Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml sa pipetom. I o njemu planiram detaljno da vam pišem kada za to dođe vreme.


Kada je sniženje, teško je odoleti čak i stvarčicama koje nam nisu neophodne, zar ne? To je slučaj sa tri proizvoda sa slike iznad. Izabrala sam olovku za oči u sjajnoj braon boji, bazu za maskaru i rumenilo u nijansi "Can't stop smiling". Cena olovke i "maskare" je bila po 300 dinara, a rumenila 600 dinara. Bazu za maskaru sam jedino probala i deluje kao da fino pomogne razdvajanju trepavica, posebno ako se borite sa grudvicama kod neke maskare. 
(Svočeve svega ćete videti na kraju posta.)


InvisiBobble sam kupila pre Nove godine, tako da ih koristim već dvadesetak dana. Moram da priznam da me glava mnogo manje boli, iako mi je kosa vezana u rep 24/7 zbog bebe. Takođe, ne ostavljaju trag lomljenja kada ispravim kosu, što mi dobro dođe kada treba da izađem napolje i eventualno pustim kosu. Cena im je oko 650 dinara (3 komada). Za sada koristim jednu, ali bez prestanka i deluje mi kao da će fino potrajati.

Sephora lakove uvek kupim na ovim sezonskim sniženjima, jer mislim da se sa svojom cenom od 100 dinara ne smeju propustiti. Izbor je bio jako mali, jer se, pretpostavljam, većina rasprodala. Plavi sam uzela za sebe, dok će roze biti poklon za neku od vas u narednom nagrađivanju. O njihovim lakovima sam pisala post (klik).


Tu su i svočevi svih proizvoda o kojima sam pisala.

Kako vam se čini moj ulov? Jeste li vi iskoristile sniženje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment