Pages

Thursday, January 19, 2017

Balea creme peeling



Proizvod o kom vam danas pišem je kupljen ponovo nakon par godina. Naime, koristila sam i obožavala ovaj piling pre nego što sam počela da pišem blog, pa nikad nije recenziran, jer mu je dugo trebalo da opet dođe na red za kupovinu. Nedavno sam shvatila da ne postoji nijedan koji me posebno privlači, pa sam odlučila da mu se vratim i uradim zasluženu recenziju. Cena mu je oko 200 dinara u DM- u. 




U pitanju je kremasti piling, pa kao takav, ne isušuje kožu. Mogla bih ga svrstati u jake pilinge, mada nije najjači koji sam probala. Razlikuje se u odnosu na verziju od pre par godina- mirisom, ali i samim piling česticama. One su sada još sitnije mlevene i na prvi pogled nevidljive, ali kada jače pristisnemo prstima, ovaj piling radi isti posao. Ja ga uvek, nakon korišćenja ostavim na licu nekoliko minuta da odstoji kao maska, jer je kremast i čini mi se da lepo hidrira kožu lica. Ukoliko ne volite jake pilinge ili vam je koža osetljiva na njih, on može biti i blaži u zavisnosti od pritiska ruke. Miris je ranije bio lepši, čini mi se, pošto sada kajsiju uopšte ne osećam.


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
I dalje je najbolji drogerijski piling za lice koji sam probala Freeman sa šećerom i crnim ugljem (recenzija), ali je ovaj tik uz njega, na (nimalo lošem) drugom mestu. Prosto, za ovaj novac sam sigurna da ne možete naći ništa bolje.

Koji piling za lice vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment