Pages

Friday, December 23, 2016

Too Faced: Chocolate Bar



Ovo je definitivno komad šminke koji sam najduže želela. U početku mi je bilo puno da izdvojim toliki novac na jednu paletu jer se ne šminkam svakodnevno, a onda sam zavolela senke i shvatila da koliko god povoljnijih zamena kupila i dalje ću želeti baš ovu paletu. Nijedna druga verzija mi se nije dopala kao ova originalna, pa sam odlučila da strpljivo sačekam sniženje u Sephori i kupim je sa 20% popusta. Plaćena je 5000 dinara u vreme noći kupovine... Jedino zbog čega žalim je što je ranije nisam kupila!




Ambalaža je savršena, kao i uvek kada je Too Faced u pitanju. Pakovanje je metalno, na magnet, mada ću za putovanja ipak nositi i spoljnu, kartonsku kutiju (što je sigurno, sigurno je). Ogledalo u poklopcu je sasvim dobre veličine, tako da ima svoju svrhu. Četkica ne dolazi u pakovanju, što mi se takođe dopada jer u 99% slučajeva samo bez veze zauzimaju mesto. Što se tiče boja, mislim da je ovo paleta koju možete koristiti i za svaki dan, a i u posebnim prilikama. Tu su uglavnom neutralne boje, toplih tonova, sa par odstupanja, tako da se ipak može i eksperimentisati pomalo. Ja ću vam svoje utiske o senkama napisati ispod slika sa svočevima. Probala sam svaku, a oduševile su me i one koje mi na prvi pogled nisu "pripadale" ovoj paleti. Standarne senke imaju po 0.95 g i njih je 14 komada, a tu su i dve veće od po 2.2 g, koje mogu poslužiti kao hajlajt.


Što se prvog reda tiče, sve nijanse mi se jako dopadaju, a posebno prva koja je maslinasta, iako se na slici realna boja ne vidi kako treba. Druga je odlična kao baza za senčenje ili kao hajlajt ispod obrve. Treća je fantastična za pregib, četvrta mi se dopala više nego što sam mislila da će, a poslednja je ujedno i najtamnija pa super dođe za smookey eyes.


U drugom redu se nalazi 6 senki, između ostalog i dve koje mi nisu bile najdraže od trenutka kada sam videla paletu. To su "strawberry bon bon" i "candid violet". Nije mi bilo jasno zašto su te dve boje uopšte našle mesto u ovoj paleti. Međutim, dala sam im šansu i efekat mi se dopao. Koristila sam mat roze kao bazu, a preko ljubičastu šimerastu i zaista su veoma suptilne, iako ja ne volim jake boje na očima, posebno ne ove. Ostale su predivne i ne bih mogla da izdvojim nijednu kao favorita.


U trećem redu su senke zbog koje je mene ova paleta i privukla. To je pre svega bordo nijansa, kakva se retko nalazi u paletama. Znam da mnogima ona nije najdraža, ali ja je obožavam. Prve tri su različite braon nijanse od kojih pri svakom šminkanju bar jednu iskoristim. "Champagne truffle" je predivan rozikast hajlajt koji ne mora biti rezervisan za korišćenje na očima, već se bez problema može naneti i na jagodice.

Da spomenem i ono što verovatno već sve znate: paleta miriše na čokoladu, pa mi dođe prste da poližem svaki put kada se šminkam. Svaka senka se savršeno blenda, uz minimalno osipanje, pa će nama, koji se ne bavimo šminkanjem, potrajati (verovatno) zauvek. U svakom slučaju, ako se dvoumite da li da je kupite, verujte mi na reč da se nećete pokajati. Vredi svaki dinar! 

Imate li neku čokoladnu paletu i koja vam se najviše dopada?
Pozdrav :)

P.S. U toku je Byphasse Giveaway na fejsbuk stranici. Prijavite se ako do sad niste!

No comments:

Post a Comment