Pages

Sunday, November 6, 2016

CAUDALIE: moisturizing sorbet




Danas predstavljam drugi Caudalie proizvod koji sam dobila na testiranje, a u pitanju je hidrantni sorbet za lice. O samom brendu sam već pisala (klik), kao i o hidrantnom S.O.S serumu koji koristim u kombinaciji baš sa ovim proizvodom (klik). Čim sam počela sa upotrebom, znala sam da ćemo se odlično slagati, pa sam se, kako je vreme prolazilo, sve više i više zaljubljivala u njega. Dolazi u pakovanju od 40 ml i cena je oko 2500 dinara u Liliju.




Zašto je hidrantni sorbet toliko poseban i šta on zapravo "radi"?
"Savršen je za sve tipove kože, izuzetno nežan i pogodan čak i za najosetljiviju kožu. Idealno hidrira i umiruje. Reaktivira prirodne mehanizme hidratacije i obnavlja rezerve vode u dubljim slojevima kože. Sorbet hidrira, osvežava, umiruje i čini kožu mekanom."


Naneti ga ujutru i uveče na lice i vrat, posle S.O.S. seruma. Izbegavati zonu oko očiju.
U pitanju je 98% prirodna formula, bez ulja. Sorbet je hipoalergen i nekomedogen.
Dokazana efikasnost: umiruje kožu 90%, redukuje crvenilo 77%.

U pitanju je sorbet tj. krema čija tekstura podeća na mus. Penasta je, bele boje, izuzetno lagana i brzoupijajuća. Za moju normalnu do mešovitu kožu ovo je savršena dnevna ili noćna nega! Ono što je mene najviše iznenadilo jeste baš to, što iako je nemasna formula u pitanju, ni malo mi ne nedostaje hidratacije tokom dana ili noći. Moja koža i nakon 12h bude apsolutno nahranjena, bez bilo kakve naznake suvoće ili neprijatnog zatezanja. Upije se neverovatno brzo, što mi je jako bitno, jer imam ograničeno vreme za "mackanje" zbog bebe. Kada nanesem sorbet mogu bez ikakvih problema, nakon dva minuta, da prislanjam svoje lice uz njeno, a da ne razmišljam da ću joj preneti na kožu proizvod koji nije bebeći. Ovaj proizvod smatram definitivno jednim od najboljih koje sam do sada probala, a zasluženo će zauzeti mesto u favoritima ove godine. Miris mu je, kao i serumu, veoma blag, skoro pa neprimetan.

   
Sastav možete videti na slici iznad.
Ja sam ga koristila redovno, svakog jutra i večeri od 14. septembra, što znači da mi je ovo pakovanje trajalo preko mesec i po dana, pošto je jutros definitivno potrošen. (Izuzetak je jedno veče nedeljno, kada na lice nanosim Glamglow hidrirajuću masku da deluje tokom noći.) Ukoliko se svako jutro šminkate, ovo je idealna krema za vas. Ne morate gubiti vreme dok se proizvod upije, jer se to dešava momentalno. Moguće je da onima sa jako suvom kožom zimi ipak treba nešto jače, ali Caudalie ima u ponudi i kreme za suvu i veoma suvu kožu iz Vinosource linije (tu je matirajući fluid za one sa masnom kožom). Bez obzira na to, ovo jeste univerzalan proizvod koji bi mogao da bude odličan za sve tipove kože kojima fali hidratacija, pa je kao takav idealan i za poklon (ako niste sigurni koji tip kože ima osoba koju želite da iznenadite). Leti se može držati u frižideru, radi postizanja osvežavajućeg efekta.

Konačni utisak o Caudalie Vinosource serumu i kremi je...?!
Ja sam apsolutno oduševljena sa oba proizvoda i svakome bih mogla da ih preporučim. Nisam ni sumnjala u kvalitet kada sam počela sa testiranjem, ali su svakako prevazišli moja očekivanja (koja nisu ni bila mala). Mogu slobodno reći da mi je i crvenilo oko nosa, sa kojim se dugo borim, prilično ublaženo. No, kako sam nedavno napunila 28 godina, krajnje je vreme da se pređe na anti- age kreme, pa ću se stoga prebaciti na testiranje Polyphenol linije, koja se bori protiv bora u nastajanju.

Da li ste probale neki Caudalie proizvod i delite li moje oduševljenje?
Pozdrav :)

P.S. Ne zaboravite da je GIVEAWAY u toku i prijavite se!

No comments:

Post a Comment