Pages

Friday, October 7, 2016

Balea Shower Foam



Ranije sam samo jednom imala priliku da isprobam penu za tuširanje. No, kako pene za umivanje obožavam, znala sam da će mi se ovakav tip proizvoda sigurno svideti. O Avon peni od moringe sam pisala ovde, a danas vam predstavljam jedan Balea proizvod koji je samo imenom isti. Koliko se ova pena razlikuje od prethodne i koja mi se više dopala, pročitajte u nastavku...





Tačne cene se ne sećam, ali kao i ostali Balea proizvodi, i ova pena je prilično povoljna. U boci pod pritiskom dolazi 200 ml proizvoda pod nazivom "Havaiian dream". Mislim da ime savršeno opisuje kakav miris da očekujete. U pitanju je savršena kombinacija tiara cveta i kokosovog mleka i momentalno vas vraća u letnje dane. Sama pena je jako slična onima za brijanje, s tim što ne izađe prvo u obliku gela, već odmah dobijate penu. Ona je gusta, kremasta i baš zbog toga nije potrebna prevelika količina. Miris opija, bukvalno! Iako najčešće koristim neku mazalicu nakon tuširanja dešavalo se da je preskočim, pa sam primetila da se miris zadrži na koži duže nego nakon većine Balea gelova za tuširanje.


Sastav možete videti iznad.
Volela bih da izbace još mirisa jer sam samim proizvodom prezadovoljna i rado bih pokupovala još. Ukoliko još niste preboleli odlazak leta, ovo je pravi način da se podsetite toplijih dana. Ne mogu sa sigurnošću da kažem koliko će dugo trajati jer je ne koristim svaki dan, ali mi se čini da je definitivno izdašnija od Avonove, posebno zbog bogatije teksture. Ova pena je definitivno moja preporuka i smatram da je daleko kvalitetnija ako ih uporedim!

Da li ste probale neku penu za tuširanje?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment