Pages

Friday, September 9, 2016

K Piling: kafa + cimet



Pilinzi su mi možda omiljeni proizvod kada je nega tela i lica u pitanju. Uvek se radujem testiranju novih, a posebno mi je drago kada je prirodni, domaći proizvod u pitanju! U pretposlednjim novitetima ste mogli videti da sam kupila dva K pilinga, a danas vam predstavljam prvi koji sam testirala i redovno koristim već par nedelja unazad. U pitanju je originalna verzija: kafa + cimet. Cena za pakovanje od 100 g je 350 dinara. Moje utiske pročitajte u nastavku...




Odmah da napomenem da ovo neće biti duga recenzija. Prosto, sve je jasno! Ovaj proizvod je fantastičan. Brinula sam se zbog dve stvari: to što je piling rastresit i rasipa se i što ne volim miris cimeta! E pa, kad je meni pored te dve stavke ovaj proizvod odličan, mislim da bi svima odgovarao. Imam jako osetljivu kožu tela pa sam ga prvo, po uputstvu, probala na malom delu, ali nisam imala nikakve negativne reakcije. To što se rasipa uopšte ne otežava nanošenje u meri u kojoj sam očekivala. Bukvalno bih umočila mokru ruku u piling i na prstima bi ostajalo tačno onoliko proizvoda koliko treba za određeni deo tela. Svrstala bih ga u grublje, ali ja i volim da osetim da piling radi svoj posao i uklanja izumrle slojeve kože. Mislila sam da će se brze trošiti, ali sam jako zadovoljna posebno ako uzmem cenu u obzir. Miris mi uopšte nije smetao, a kao što rekoh ne volim cimet i ne pijem kafu :)


Kratka i jasna lista sastojaka je dodatni plus.
Iako sam počela zdravo da se hranim i vežbam mislim da mi pomaže i kod celulita na butinama, jer je kafa inače poznata po tome. Tako da ga i u tu svrhu preporučujem! Kada isprobam i drugu verziju sa morskom soli, pišem utiske!

Da li ste probali K ili neki drugi "homemade" piling sa kafom?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment