Pages

Friday, August 5, 2016

Little Siberica baby diaper cream



Privele smo kraju još jednu kremu za pelensku regiju protiv ojeda, pa je red došao na novu recenziju. Ovog puta sam se ponovo opredelila prirodnu, organsku negu, samo za drugi brend- Natura Siberica, odnosno njihovu bebi liniju- Little Siberica. U pitanju je krema od belog sleza, čija je cena na letnjem sniženju od 30% bila 520 dinara. U pakovanju dobijete 75 ml proizvoda.




Kao što rekoh, u pitanju je zdrava kozmetika, pa se tako u ovoj kremi nalazi 20% organskih i 99.5% prirodnih sastojaka. Organski ekstrakt belog sleza ima umirujuće, anti- inflamatorno dejstvo. Sama krema je bele boje, veoma slabog, ali prijatnog, biljnog mirisa i nešto ređe konzistencije. Samim tim, rekla bih da je odlična za leto, jer nije od onih masnih, teških, sporo- upijajućih krema. Pretpostavljam da su ove vrućine uticale na to, ali nekoliko puta mi se dešavalo da krene da izlazi samo vodica, pa sam morala dobro da promućkam pre upotrebe. Mislim da ju je najbolje utapkati u kožu, jer ako krenete da je razmazujete počne da "skida samu sebe" (mislim da se na slici može videti šta sam htela da kažem). No, bez obzira što je lagana formula u pitanju, bebi se nije javio osip tokom korišćenja. Rekla bih da koža nije toooliko nežna kao nakon krema koje smo ranije koristili (Weleda i Sebamed) pošto ova nije nimalo masna, ali videću da li će se stanje promeniti nakon sledeće koju testiramo. 


Sastav možete videti iznad.
Pošto mi se čini da za nijansu slabije neguje kožu od Welede koja je takođe prirodna, ne verujem da ću je ponovo kupovati. Posebno što Weleda takođe ima u svojoj ponudi kremu od belog sleza koju planiramo da probamo i uporedimo sa onom od nevena koju smo potrošili (recenzija). No, ukoliko vaša beba nema problematičnu kožu, a želite neku laganu, letnju kremicu, ja ovu svakako preporučujem, jer je, kao što rekoh, svoju ulogu ispunila i ojeda nije bilo ni na vidiku.

Koju laganu kremu protiv ojeda vi preporučujete?
Pozdrav :)

P.S. Tek sam sada shvatila da je ista podloga korišćena i na fotografijama Weleda kreme, ali tako je to kada imate bebu i mozak od nespavanja ne radi najbolje, pa ponestane i koncentracije i mašte, haha. Ne zamerite!

2 comments:

  1. Bas smo i mi uzeli,sad ovu,dok je na snizenju,pa cemo videti.Za sad,miris nam se bas svidja i nije nam se desavalo da moramo da promuckamo,da je tako,vodenasta.Videcemo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je par dana bila vodenasta, ali mislim da je od vrucine, jer ne znam sta bi drugo moglo biti :)
      Najbitnije je da nije bilo ojeda... Danas pocinjemo sa Biodermom, pa cemo videti kako ce se ona pokazati.

      Delete