Pages

Thursday, December 28, 2017

New in #24



Ovaj post je prvo bio zamišljen kao "Make-up haul" jer sam posle dugo vremena kupila u kratkom periodu veliku količinu šminke, ali nakupilo se i preparative, pa je zato tu standardni post sa novitetima. Znam da to najviše volite da čitate, pa sam rešila da upravo on ide pre favorita godine, kojima ćemo zaokružiti 2017. 
Pa da počnemo...




Za početak, tu su proizvodi koje smo (beba i ja) dobile na testiranje od raznih brendova sa kojima sarađujem. 

Prvo što je stiglo još u novembru je Weleda paketić za decu sa gelom za zube (o kom sam već pisala ovde), kremom za lice od nevena (za zaštitu od vetra i hladnoće) o kojoj vam pišem uskoro, kao i kremasti gel za tuširanje od narandže koji ćemo probati na proleće. Znate koliko volim Weledine proizvode za decu, pa je malo reći da me je ovaj paketić obradovao. Tom prilikom smo dobile i pamučnu torbicu za pelene, ali sam zaboravila da je slikam jer nam stoji u rancu. Naravno, ne volim samo proizvode za bebe kada je Weleda u pitanju, tako da uzbuđenje nije bilo ništa manje ni kada je pre par dana stigao paket za mene. U njemu su se našli čestitka, kalendar i ovaj predivni set od pasjeg trna u kom su gel za tuširanje i krema za ruke. Baš takav set, samo od badema, mi je muž kupio prošle godine za praznike, tako da mislim da je ovo savršen poklon za bilo koju žensku osobu!

Jedna od meni najdražih saradnji 2017. godine definitivno jeste sa brendom Dr. Hauschka. Pisala sam vam o prvom njihovom proizvodu koji sam probala i koliko me je oborio s nogu (klik), a spremam se da ovih dana probam i kremu za ruke koju sam tom prilikom dobila. No, poslednje što mi je stiglo u novogodišnjem paketiću, pored najsavršenijeg kalendara ikada, je krema za lice od ruže. Već sam počela sa korišćenjem i prenosim vam utiske za mesec dana. Reći ću samo da mi izuzetno prija, iako je namenjena suvoj koži, kakva moja u najvećem delu godine nije, ali zimi mi te jače kreme jako prijaju.

Caudalie je jedan od meni omiljenih brendova i sve što sam do sada probala je bilo više nego fenomenalno, pa sam odlučila da isprobam i neku masku za lice. Poslali su mi masku za hidrataciju, što ja zimi najviše i volim, jer koža zbog hladnog vremena ume da bude isušena i dehidrirana. Probala sam je jednom i već sam se zaljubila. Naravno, pisaću vam i o njoj detaljnije kada za to dođe vreme!

Za kraj, tu je podjednako značajan poklon od brenda Uriage. Ovog puta u paketiću se našao svilenkasti losion za telo. Iako sam rešila da tokom zime koristim samo ulja za negu, ovo je nešto zbog čega se razmišljam da prekršim tu odluku. Jednostavno, previše me privlači!

Ono što ne vidite iznad jer su slike ranije napravljene je Burra paketić (klik), koji sam dobila pre par dana, kada sam išla u njihov dermocentar na pregled i masažu lica. Zaista sam uživala i opustila se a na poklon sam dobila dezodorans (koji sam već probala i oduševila se) i okoloočnu kremu o kojoj vam pišem čim dođe na red. 


Kada je nega lica u pitanju mislim da je na gomili najmanje proizvoda do sada, hehe. Prosto, nakupovala sam puno toga u Gracu i tek počela sa korišćenjem, pa mi ništa specijalno nije ni trebalo.

 Kupila sam SVR micelarnu vodu jer je tokom promocije u Srbotrade apoteci bila snižena čak 37% a dugo sam želela da probam nešto njihovo. Platila sam je oko 650 dinara (200 ml). 

Tu su i dva Zoja Zec seruma za lice koje sam potpuno neplanirano kupila jer mi je instagramu iskočila reklama o prazničnoj akciji, pa sam oba platila 2000 dinara. Jedva čekam da ih probam! 

Maramice za skidanje šminke nisam kupila godinama, ali trebale su mi vlažne maramice za Zlatibor, ove su bile na akciji 1+1 gratis, pa sam igrom slučaja kupila Niveu. Malo je reći da sam se oduševila. Dosta su mi pomogle u skidanju šminke nakon jedne svadbe, jer sam bila kod roditelja i nisam imala ulje kojim inače skidam šminku. One su uradile super posao, pa nisam morala da potrošim pola boce micelarne vode da bih uklonila sve sa lica. Koliko se sećam dva pakovanja koštaju oko 350 dinara.

Ponovljena kupovina su Lycia tračice o kojima sam više puta pisala i hvalila ih. Bile su snižene u DM-u, pa sam iskoristila priliku da obnovim zalihe. Detaljnu recenziju pročitajte ovde.

Ponovo sam poručila ogromnu količinu maski iz Koreje sa sajta Rose Rose shop. Prethodni put sam poručivala sa eBay-a (iz njihove prodavnice) i nisam plaćala dostavu, ali ovog puta sam kupovala na zvaničnom sajtu jer su samo tamo bili ogromni popusti za crni petak. Iako sam dostavu platila oko 10 $, maske su bile takoreći džabe (23 komada za 5 $), pa nisam oklevala. Poručila sam 2 x 10 sheet maski (od mleka i borovnice) i 3 tračice za nos. Imaćete priliku da osvojite neke na samom početku sledeće godine u četvrtom, božićnom nagrađivanju.


Nisam preterivala ni kada je kupovina proizvoda za negu tela u pitanju, jer se i toga nakupilo previše... No, nekim stvarčicama nisam mogla da odolim!

Trebalo mi je nešto protiv celulita, a kako najviše volim prirodne proizvode odlučila sam se za Hedera Vita ulje od bršljana i sapun masažer. Koristila sam ih redovno 15ak dana, a onda se ulenjila, ali obećavam da ću opet početi da ih svakodnevno upotrebljavam ovih dana. Ulje je koštalo oko 450 dinara, a sapun oko 300 dinara. Moj najveći problem sa celulitom je mali unos vode, mada koliko malo tečnosti popijem situacija je odlična.

Svaka poseta DM-u mora rezultirati kupovinom neke sitnice koja mi nije baš neophodna. Doduše,  Balea balzam za posle brijanja mi je pri kraju, tako da je on opravdano kupljen. Koliko mi se svideo sam jako davno podelila sa vama (klik) pa sam odlučila da ga opet kupim i ne menjam! Dezodorans bez aluminijuma sam kupila zbog mirisa vanile (oko 300 dinara) mada nekome može mirisati kao one jelkice iz auta. Ja volim sve što ima vanilu pa sam onaj od agave ostavila po strani za proleće, a sada koristim ovaj malo više "zimski" miris. Tu je i Alverde ulje za telo od kokosa kom nisam odolela jer "alverde- ulje- kokos". Sve je jasno! Ono je bilo sniženo na 320 dinara, čini mi se.

Eucerin kremu za ruke sam izabrala kao poklon tokom promocije jer sam čula da je odlična, a kao neko ko se bori sa suvom kožom ruku natpis "5% urea" obećava. Nisam je još probala, jer Dr. Hauschka duže čeka svoj red, ali ću vas svakako obavestiti kako mi se svidi kad je otvorim.


Ovo je najveći ulov kada je dekorativa u pitanju, nastao za jako kratko vreme. Presudili su, naravno, neverovatni popusti krajem novembra.

Maybelline Matte Ink tečne karmine sam kupila čim su se pojavili u Liliju. Otišla sam po crveni i videla da tester najsvetlijeg nije ni načet pa sam ga probala na usnama ne sluteći koliko će mi se svideti jer sam smatrala da je previše svetao. Međutim, dođem kući, zaljubim se u njega i postojanost i vratim se da ga kupim. Crveni sam nosila na svadbi i nijednom nisam morala da ga popravljam. Platila sam ih po 630 dinara, a čini mi se da su trenutno još povoljniji u Liliju.

Porudžbina sa sajta Colourpop je nastala par dana pre čuvenog crnog petka, kada je bila besplatna dostava za ceo svet. Pošto je "Yes, please" paleta svaki prethodni put bila rasprodata sedela sam ispred kompjutera i čekala sekund kada počne akcija da odmah izvršim uplatu da ne bih i ovog puta ostala bez nje. Znam da zvuči kao da sam luda, ali ova paleta je toliko savršena, da se isplatilo čekanje. Pri tome, više je nego povoljna jer košta samo 16 $ (1 $ = 100 dinara). Uz nju sam kupila mono senku "wattles" za situacije kada nemam vremena za palete i četkice (pošto se njihove senke najbolje nanose prstima), a i za putovanja. Ona je koštala 5 $. Naravno, kupovina Colourpop-a ne bi bila prava da se ne uzme i koji proizvod za usne. Izabrala sam sjaj "finders keepers" i tečni karmin satenske završnice "panda". Njihova cena je, standarno, po 6 $. 

Zoeva je moja tiha patnja godinama. Po Nemačkoj, Austriji itd. se u slobodnoj prodaji mogu naći samo četkice, dok se sve ostalo samo može naručiti preko sajta. Pošto je dostava za Srbiju preko 10 evra, a postoji mogućnost da bi mi naplatili i PDV (plus otvaranje paketa i ostale gluposti) odlučila sam da je kupim kod devojke koja preprodaje šminku po porudžbini (Iv's corner). Iako sam htela i paletu senki (zbog ove Colourpop sam odustala od nje), shvatila sam da bih mogla da probam rumenila. Poručila sam paletu "coral spectrum" za 2800 dinara, što mislim da je super cena za 4 rumenila ovakvog kvaliteta. Čim ih još malo testiram pisaću recenziju. 

Za kraj tu je proizvod najlepšeg pakovanja ikada!!! U pitanju je Urban Decay After Glow paleta hajlajtera, koja mi je bila u glavi od kad sam je videla uživo u Sephori pre par meseci. Apsolutno nisam imala nameru da dajem toliki novac za hajlajtere, jer sam ja neko ko najviše voli rumenila, ali kada sam videla da je snižena 50% na Feel Unique sajtu, znala sam da je to prilika koju ne smem da propustim. Platila sam paletu samo 18 $, plus dostavu 5 $. Nije išla na carinu pa nije bilo dodatnih troškova. Nemam reči koliko je savršena, ali biće o njoj još reči na blogu.

Jedini paket koji mi nije stigao je sa sajta Look fantastic, a poručila sam ga kada je bio "cyber monday". U njemu je nekoliko Caudalie proizvoda i iskreno se nadam da će uskoro stići. Sutra im pišem da vidim u čemu je problem, pa ću vas obavestiti na fejsbuk stranici...


Gomila lakova je tu, posle dugo vremena, a preovladava moj najdraži Essie. Dva sam kupila preko sajta Moje krpice ("bikini so teeny" i "cute as a button") za po 400 dinara, a druga dva sam pronašla u DM-u na sniženju za po 450 dinara ("udon know me" i "sole mate"). Tri sam probala, i kao i svi koje imam, savršeni su! Definitivno moj omiljeni brend kada su lakovi u pitanju!

Brend koji se kod mene nalazi na drugom mestu je svakako OPI. Ovog puta sam se odlučila za pravi zimski, tamno sivi lak pod nazivom "liv in the grey" koji sam takođe kupila preko Mojih krpica za 500 dinara. Danas sam ga probala i odličan je!

Za kraj, tu je L'oreal lak o kom neću sada puno pisati, jer je ponovljena kupovina ("114 nude demoiselle"), a čitaćete o njemu detaljnije u sledećem postu. Snižen je u DM-u na 350 dinara. Da, on je favorit godine!


Tu je i par bebi proizvoda, kao i jedan za kuću...

Eucerin losion za atopičnu kožu sam kupila nakon što smo potrošili Biodermu, koja je bila odlična. Ali, ja ne bih bila ja, kad ne bih probala nešto novo. Šalu na stranu, svi ti losioni rade sličan ili isti posao i razlikuju se u sitnicama. Ovaj je, rečimo, masniji od Atoderma i Lipikara, pa je pogodan isključivo za zimu. Ppomogao nam je da saniramo crvenilo pre nego što se pretvorilo u ekcem, tako da sam zadovoljna. Cena mu je oko 1500 dinara u Srbotrade apoteci.

U jednom odlasku u Lilly slučajno sam primetila novi brend sa organic/ eko/ bio sertifikatima, Naturaverde, pa me je privukao da nešto kupim, jer su pakovanja divna, a sastav obećava. Kupila sam Tari kremu za područje pelena po ceni od 550 dinara, a uz kupovinu bilo kog proizvoda na poklon se dobija malo pakovanje vlažnih maramica, koje super dođe za ranac, pošto ih kod kuće ne koristimo. Mislim da akcija još uvek važi!

I da privedemo post kraju sa proizvodom za kuću, tj. mirisom za prostor. U pitanju je Oriflame parfem za dom kog sam ja sasvim slučajno pomirisala u novembarskom katalogu i oduševila se. Poručila sam ga narednog meseca za 900 dinara i vredi svaki dinar! Već vidim da ga u januarskoj brošuri nema, tako da ako volite ovaj tip proizvoda i tople, praznične mirise, poručite ga što pre!

Kako vam se dopada moj skorašnji ulov?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku treći praznični GIVEAWAY, prijavite se!

3 comments:

  1. Pa ti si carica :) Koliko divnih proizvoda! Sad si mi ubacila crvića sa hajlajterima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivni su bas! I dalje ne mogu da verujem da sam ih tako povoljno platila :)

      Delete