Pages

Tuesday, December 12, 2017

Fails #6



Ove godine je više nego ikada do sad bilo postova sa proizvodima koji mi iz nekog razloga nisu odgovarali. Za dva od tri proizvoda koje vam danas spominjem ne mislim da su loši već da jednostavno meni nisu odgovarali, dok je treći ipak loš sam po sebi. 
Šta o kom mislim, saznajte u nastavku posta! 




O ovoj maski sam vam pisala u okviru jednog od prethodnih Mixology postova (klik) i tada nisam imala zamerki na nju. Međutim, nakon što sam potrošila pola pakovanja, situacija se promenila. Počela je jako da mi masti kosu, ali ne u smislu da moram da perem kosu često, već ja ne uspevam da je isperem kako treba i nakon što osušim kosu, pod rukom osećam da je ona masna. Isključivala sam proizvod po proizvod dok nisam shvatila da je u njoj problem. Čak i kad bih nanela jako malu količinu, javio bi mi se isti problem. Bukvalno mi se dlan sija nakon što prođem prstima kroz (suvu) kosu. Tako da je definitivno ne bih preporučila onima koji nemaju problem jako suve kose! Ovo je prvi Gliss proizvod koji mi nije odgovarao, a isprobala sam većinu.


Drugi proizvod koji je danas "na meniju" je Avon Mark ajlajner. Za ovaj proizvod ne mislim da meni ne odgovara već da je generalno loš. Pre svega, iako deluje zanimljivo, oblik aplikatora tj. flomastera je jako neprecizan. U principu, nikome od nas ne treba ova debela linija, jer ne znam koliko treba da vam je oko da bi vam ona bila odgovarajuća. A tanku liniju je teško izvući baš zbog takvog vrha. Najveći problem koji ja imam sa njim jeste boja. Ovo je neka bledunjava crna, a teško se nadograđuje, posebno što time povećavate mogućnost greške usled oblika aplikatora. Apsolutno ga je nemoguće naneti ako na kapku imate senku, a čini mi se da i sa "golog" oka brzo sklizne. Mislim da ovo zaista treba da preskočite!


Ranije sam probala dva tipa Baleinih ampula (plave i zelene) i bila sam delimično zadovoljna. Sa ovima sam definitivno promašila, jer ipak nisu za mene. Smatrala sam da bi lepo došle kao preventiva za bore, jer znam da su namenjene starijoj koži. Međutim, za mene su prejake, tj. premasne. Starijoj koži bi verovatno više prijale. Još jedna stvar koja mi se nije dopala jeste miris, jer mi mirišu na suncokretovo ulje, koje baš ne volim. Iskoristila sam četiri komada, a onda sam odlučila da ne mogu više da se mučim sa njima, pa ću ostatak proslediti mami da proba, jer su pogodnije njenim godinama. 

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku GIVEAWAY. Ako ste ljubitelj paleta, prijavite se!

No comments:

Post a Comment