Pages

Friday, October 13, 2017

Autumn favorites



Iako sam sasvim neplanirano preskočila letnje favorite, vreme je proletelo i stigosmo do jesenjih. Letos sam volela sve proizvode koje sam nosila na letovanje, dok se šminkala takoreći nisam skoro uopšte. No, proizvode sa slike iznad koristim bez prestanka već neko vreme, pa sam odlučila da se baš tih 10 nađe među omijenima. Zašto sam volela i birala svaki od njih, pročitajte u nastavku...




Roc penu koristim od letos i zaista je obožavam. Iako sam planirala zasebnu receziju, nisam stigla ranije da pišem o njoj, pa evo prilike sada. Veoma je blaga i nežna, pa je pogodna za osetljivu kožu. Ne peče u dodiru sa očima. Miris joj je takođe poprilično nežan i suptilan. Iako nije jaka, odlično ukloni ostatke šminke koji mi promaknu u prethodnom koraku. Koristim je već mesecima dva puta dnevno i tek sam prešla polovinu bočice jer se sporo troši, pošto je jedna pumpica sasvim dovoljna po korišćenju. Pošto sam je kupila na akciji 1+1 gratis, radujem se što imam još jednu u rezervi. Cena joj je oko 1000 dinara u Srbotrade apoteci.

Seri šampon za neutralisanje žutila je najnoviji proizvod u gomili tj. najkraće se družimo. Pre dve nedelje sam se farbala, ali sam tek kasnije primetila da sam uzela farbu koja se u jednoj cifri razlikuje od one koju sam ranije koristila... Nepažnja! Tako da mi je kosa nakon farbanja bila žuća nego inače. Pošto nisam mogla da čekam da prođe bar mesec dana do narednog farbanja ili da čekam da se boja sama polako ispere, odlučih da kupim ovaj ljubičasti šampon, jer je dosta hvaljen. Oduševila sam se nakon prvog pranja i sada, nakon dve nedelje od farbanja, mogu slobodno da kažem da je savršeno uradio posao i da mi kosa više nije žuta. Od sada planiram da ga koristim svako drugo pranje. Jedina mana mu je što je kao mastilo pa mi se i ruke ofarbaju i moram da ih perem nekoliko puta da ne bi bile modre.

Nuxe balzam za usne koristim pred spavanje i nedavno mi je spasao usne jer su bile pred pucanjem. Bila sam prehlađena dve nedelje i zbog zapušenog nosa sam konstantno disala na usta, pa su mi se usne strašno sušile. Ovaj balzam ih momentalno oporavlja. Jednostavno, predivan je i zaista vidim da će potrajati jer se koristi trunčica. Tako da, ako vam cena deluje kao jača, verujte da je s razlogom tako.

Batiste suve šampone nisam godinama koristila, ne samo njih, već bilo koje. Zbog bebe mi je kosa u 99% slučajeva bila u repu, i tek nedavno, kada sam značajno skratila kosu i nosim je svakodnevno puštenu, prisetih se koliko znači imati pri ruci suvi šampon. Ja ga koristim samo četvrtog dana, kada i perem kosu, ako moram pre toga da izađem napolje. Ovaj ostavlja beli trag, ali meni kao plavuši to ne smeta. 

Baylis & Harding tečni sapun sam obožavala. Iako mi većina tečnih sapuna isušuje ruke (koje su baš osetljive) i najčešće biram prirodne sapune, sa ovim nisam imala nikakav problem. Miris je nenormalan! Ne znam koju bih drugu reč upotrebila, zaista. Ako volite slatke mirise, ovo morate probati. Volela bih da imaju i proizvode za negu tela iz iste linije. Iako je potrošen, bočica je sačuvana pa u nju sipam neke druge tečne sapune, dok ne kupim opet ovaj (ili drugi iz ponude), a sigurno hoću.


Essence puder u kamenu sam sasvim slučajno kupila i to za samo 129 dinara letos. Spoljašnji deo je mat, dok je unutra svetlucav, ali kada se sve pomeša on mom licu, nanesen preko pudera, daje neki zdrav sjaj. Trusi se dosta, pa pazim da ne završi na odeći. Nije ni preterano dugotrajan, pa ga ne nanosim u situacijama kada mi je potrebno da šminka dugo stoji. Ali, mislim da je sasvim solidan, a ako uzmem u obzir cenu po kojoj sam ga kupila, reći ću da je odličan. Mom licu, svakako, prija.

Max Factor sjaj za usne sam nedavno pohvalila, a i svočeve možete videti ovde. Stvarno ga najčešće biram u moru ruževa i karmina. Za moj ten i prirodnu boju usana ovo je najsavršenija "nude" nijansa ikada. Pri tome, kvalitet mu je na veoma viskom nivou, tako da sam ja, koja inače ne volim sjajeve, potpuno zaljubljena u njega.

Tu su i dva Benefit proizvoda iz seta o kom sam vam ranije pisala, "The bronze of champions". Ovaj set stvarno veoma često koristim, najčešće zbog Hoola bronzera, ali u prethodnom peroidu sam za njim posezala zbog senke i hajlajtera. Kada nemam vremena za senčenje očiju stavljala bih ovu senku samostalno preko celog kapka, dok ovaj hajlajter veoma volim za dnevnu šminku jer je umeren i neverovatno se lako nanese (tapkanjem vrhom prsta). 

Za kraj, tu je moja voljena Lancome Hypnose Drama maskara, kojoj sam verna već oko dve godine. Kad god poželim da kupim neku HE masaru, ja se vratim njoj. Uvek sam je kupovala u promo setovima sa mini dvofaznim sredstvom (koje je najbolje ikada) i krejonom (koji poklonim mami, jer ja ne koristim). Nakon jednog sloja ove maskare, moje trepavice izgledaju kao da imam veštačke. Ova je pri kraju i napraviću malu pauzu jer imam dve na čekanju, a i novih u drogerijama koje bih probala, ali sigurno ću joj se vraćati u budućnosti. 

Šta su vaši jesenji favoriti?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment