Pages

Monday, September 25, 2017

Tarte "Don't quit your day dream" palette



Kada nam neki brend u Srbiji nije dostupan, ja postanem opsednuta! Tako je bilo i sa Tarte-om. Već jednom ranije sam iskoristila besplatnu dostavu i kupila još jednu paletu senki o kojoj sam vam pisala ovde. Kvalitetom sam prezadovoljna pa nisam smela da propustim još jednu takvu priliku. Imala sam od ranije i kupon za 15% popusta koji sam dodala regularnom sniženju, pa sam paletu platila samo 2100 dinara (pišem "samo" jer je to cenovni rang drogerijskih brendova, a ne skupljih kao što je Tarte). Poštaru sam platila 300 dinara, tako da je i to prošlo dobro. Kada je stigla, mojoj sreći nije bilo kraja...




Dakle, ovo jeste još jedna neutralna paleta, ali ja takve samo i koristim. Dolazi u prelepom, poprilično čvrstom kartonskom pakovanju sa velikim ogledalom. Unutra se nalazi 7 senki i hajlajter. Svaka senka teži 1 g, dok hajlajter ima 3,2 g. Kao i prethodna, miriše najsavršenije na čokoladu, tako da lepo pakovanje i kvalitet nisu jedno što deli sa Too Faced čokoladnim paletama. 


Kao što rekoh, nijanse su neutralne i lako uklopive u svaki "look", a pošto su tu i dve malo tamnije, lako se može koristiti i za svečanije prilike i noćne izlaske, gde volimo malo izraženiju šminku na očima. Iskreno, od svih senki volela bih da je samo jedna drugačija i to "boss lady" samo iz razloga što je gotovo ista kao jedna senka iz Too Faced čokoladne palete. Ali to je standardna zlatna boja, koja je uvek potrebna. Treća senka u prvom redu i druga u trećem, tj. "loveee" i "werk" su jedine potpuno mat, dok prva u paleti "rock on" ipak ima maaaali odsjaj. "Visionary" i "runway" imaju sjajnu završnicu, ali prilično satensku, dok su "boss lady" i "strive" gotovo metalik i najbolje izgledaju kada se prstom utapkaju na kapak. Sve senke su i bez baze odlično pigmentovane, pa sam ih najčešće i nanosila na "golu" kožu.


Svočeve svega možete videti iznad. Jedina senka koju sam morala više puta da nanesem je "loveee" jer je prilično slična boji moje kože. Poslednji na slici je hajlajter. Prilično je suptilan, pa danju najčešće nanosim njega ili Benefitov Watt's Up jer su poprilično prirodni. U ostalim situacijama volim ovaj da stavim ispod obrve jer ne volim prejak hajlajt na tom mestu. 

Sve u svemu, ovo mi je najkorišćenija paleta leta, a biće i jeseni. Omiljena senka mi je "strive" jer je najneobičnija od svih, ali što se tiče kvaliteta sve su podjednako fantastične!

Koji brend vas najviše privlači, a da nam nije dostupan?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Boje na ovoj paleti su savrsene.... Obozavam neutralne tonove.

    ReplyDelete
  2. Divna paleta i odlicna recenzija. Ona zlatna je divna! :)))

    ReplyDelete