Pages

Friday, January 20, 2017

Winter Favorites



Bliži se polako kraj januara, pa je došlo vreme da vam predstavim svoje zimske favorite. Prethodne godine sam počela sa ovim kvartalnim favoritima, jer nemam vremena da ih objavljujem na mesečnom nivou. Proizvode sa slike sam koristila cele zime i zaista su zaslužili svoje mesto u ovom postu... 
Detaljnije o svakom od njih, pročitajte u nastavku!




Jessa intimnu kupku koristim oko dva meseca i zaista mogu reći da sam prezadovoljna. Do porođaja sam godinama koristila isključivo Eucerin (koja nikad nije dobila recenziju, ali ste je nebrojeno puta videli u "Empties" postovima), a nakon toga potrošila sam Lactacyd kupku (klik). To me je ohrabrilo da probam još neke, a prva na spisku je bila baš ova. Daleko povoljnija od prethodnih, veeeoma blaga, bez boje i mirisa, savršeno mi odgovara. Ovo i jeste verzija za osetljivu kožu i mislim da je pun pogodak!

Keims umivalica će tek biti recenzirana zajedno sa njihovim šamponom i tečnim sapunom u grupnoj recenziji, ali morala sam i sada da je spomenem. Oduševila sam se pri prvom korišćenju! Ima zrnca u sebi pa radi i blagi piling, miriše izuzetno nežno i odlično uklanja preostale nečistoće sa lica. Detaljnije uskoro, obećavam.

Fennel putere volim i koristim godinama i mislim da su za moju kožu od svega što kad nas na tržištu ima, najbolji. Iako nisu gusti kao The Body Shop puteri, efekat je jako sličan. Probala sam kokos, makadamiju, ši i vanilu i svaki je savršen. Možete se podsetiti recenzije jednog duo pakovanja ovde. Moja koža ih obožava!


Sa dvofaznim sredstvima za skidanje šminke sam do sada imala sreće. I Afrodita, i Balea, i Mixa su mi veoma odgovarali. To je slučaj i sa Sephora tečnošću. Čini mi se da ovde dve faze najduže ostanu sjedinjene pa ne moram da mućkam između skidanja šminke sa jednog i drugog oka. Ne pecka, ne troši se brzo i fino uklanja čak i Lancome Hyphose maskaru koja je baš crna.

ELF piling za usne je kupljen na iHerb-u iz stotog pokušaja, jer je uvek rasprodat. Sada znam i zašto! Ovo je fantastičan proizvod čija je cena samo par dolara. Prlično je grub i sladak (što je logično, jer je od šećera), a odlično neguje. Kada planiram da nosim neki jak karmin, posebno ako je to ColourPop tečni mat ruž, obavezno pre početka šminkanja ispilingujem usne, maramicom uklonim zrna šećera i pustim da ostatak proizvoda, tj. balzam odradi svoje. Rezultati su odlični!

Ove zime u džepu od jakne nosim Burt's Bees balzam za usne od nara. Nanosila sam ga čim izađem napolje, čak i po najgorem vetru i minusu i usne mi ni u jednom trenutku nisu ispucale. S obrzirom da je u pitanju prirodan proizvod, dopada mi se što nije nimalo mastan i jako se brzo upije, što mi je zbog bebe veoma bitno (šta ću kad se samo cmačemo :D).


Hugo Boss "Ma Vie Intense" parfem najkraće koristim od svih proizvoda iz posta, ali mi je od prvog korišćenja prirastao k' srcu, pa od 1. januara nisam uzela u ruke nijedan drugi parfem. Dobila sam ga od muža za Novu godinu naknadno (pošto smo poklone razmenili početkom decembra) jer sam "odlepila" za ovim mirisom čim sam ga slučajno probala u Jasminu. Bio je došta snižen, možda čak i 50%. Obavezno pomirišite kad budete u prilici, a ako vam je on jak, onda probajte originalnu "Ma Vie" verziju.

ColourPop tečne ruževe dosta nosim od kako su stigli, a ovaj sam ove zime najčešće birala. Njega sam, između ostalog, nosila i u novogodišnjoj noći i odlično se pokazao. Iako nisam pila ništa sem par čaša vode, fiiino sam jela, a on je nije mrdnuo! Ovo je nijansa "Notion", a o svim njihovim proizvodima koje imam sam pisala ovde.

I za kraj, tu je lak koji sam nosila u 98% slučajeva u poslednja dva meseca. U pitanju je L'oreal "nude demoiselle". Pošto su mi nokti u užasnom stanju- pucaju, listaju se i lome se kao ludi (pretpostavljam zbog toga što sam za 8 meseci dojenja iscrpela zalihe vitamina), samo mi ova nijansa stoji jer je neupadljiva i nežna, pa ne skreće pažnju. Ovi lakići mirišu kada se namažu, što je poseban plus!

Da li ste probale neki od mojih favorita i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Aham, slucajno pomirisala parfem, poznato mi. :D salu na stranu, volim ovaj tip videa, kratko i jasno. Da li se svi napomenuti mirisi putera za telo mogu naci u Dmu ili? Ja vec mesecima nailazim samo na ovaj, voćni i duo. :) pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostali su samo u duo pakovanjima (sem ovog) ali meni je to jos bolji nacin da se isprobaju :)

      Delete