Pages

Friday, January 27, 2017

Eucerin Volume- Filler night cream



Danas vam pisem o kremi za lice koju koristim već skoro dva meseca, pa su se utisci već formirali i recenzija može da se napiše. Ja sam ovaj pozamašan tester dobila prilikom jedne online porudžbine iz Srbotrade apoteke, ali je količina zaista velika, pa je još uvek nisam potrošila. Kod njih je cena full size pakovanja od 50 ml 2500 dinara.
Moje utiske pročitajte u nastavku posta...




Krema je bele boje, gušće teksture pa je samim tim u grupi masnijih. Doduše to sam svakako i očekivala, jer je u pitanju noćna krema, protiv bora. Ono što meni nije najdraže kod nje je jači miris, jer ga ni inače ne volim u kremama za lice, a sada mi posebno smeta zbog bebe (koja u poslednje vreme spava sa mnom, hehe). Malo joj više vremena treba da se upije pa je trebalo da prođe određeno vreme da se naviknem jer sam prethodne godine koristila laganije kreme koje su bile ujedno i za dan i za noć. Što se tiče njenog dejstva na bore, ne mogu vam ništa reći, jer em što za to treba puno više vremena od dva meseca, em su moje bore početne i jedva vidljive, pa nisam reper za to.


Klikom na sliku iznad možete videti sastojke (ne sve, ali bolje nije moglo da se uslika).
Sve u svemu, meni ova krema nije izazvala nikakvu negativnu reakciju na licu, ali je bilo mnooogo boljih krema od nje, bar za mene. Glavna stvar koja mi smeta je prejak miris tj. parfem. Drago mi je u svakom slučaju što sam imala priliku da je isprobam jer je bila na listi krema koje sam planirala u budućnosti da kupim. Sada znam da ću je ipak preskočiti. Ovo je jedan od retkih Eucerinovih proizvoda koji mi nije odgovarao.

Da li ste probale Volume- filler kremu i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment