Pages

Tuesday, December 13, 2016

theBalm: Mary- Lou Manizer


Asistent mi je upao u kadar :)

Konačno je na red došao i post o proizvodu koji imam neko vreme, čini mi se, pre nego što se theBalm pojavio u Srbiji. Ja sam svoj primerak jedne od "sestara" nabavila preko sajta Look Fantastic kada je bio na sniženju (+ kupon za dodatni popust) za samo 15 evra, što je odlična ušteda s obzirom da kod nas košta 3000 dinara. Od kako ga imam, nijedan drugi hajlajter nisam uzela u ruke. S razlogom je jedan od dva najpoznatija na svetu, pa sam ja samo jedna u moru onih koje je oborio sa nogu!




Ono što će vas prvo oduševiti jer preslatko pakovanje, što je opšte poznato za theBalm proizvode. Ostali koje imam (rumenilo Fratboy, bronzer Bahama Mama, završni puder Sexy Mama) su u kartonskom pakovanju, dok ovaj ipak nije. No, to ga ne čini manje privlačnim. Iako je pakovanje od plastike podjednako je atraktivno, jer je njihov dizajn apsolutno poseban. Jako mi je žao što nisam bila strpljiva da se na sajtu pojavi i verzija sa sve tri verzije (Mary, Cindy i Betty) jer bih se sigurno za nju odlučila i probala sva tri za malo višu cenu. Kada otvorite kutiju, unutra vas čeka najsavršenija "šampanj" boja koja pristaje svakom tenu, uklapa se uz svaki "makeup look" i osvaja na prvi pogled.


Na slici iznad možete videti punu pigmentaciju, ali nemojte da vas to uplaši jer se on savršeno blenda, pa iako je izrazito sjajan, ako imate laku ruku, ne možete pogrešiti. Neverovatno je kremast, pa se uopste ne trusi (za razliku od drugog najpoznatijeg MAC Soft & Gentle). Koristim ga i u toku dana i uveče, jer u svakoj prilici daje predivan, prirodan odsjaj na licu. Mislim da ću se sigurno u budućnosti počastiti i Cindy- Lou Manizerom, jer nemam nijedan rozikast hajlajt u svojoj kolekciji, dok bi Betty, po mom mišljenju, ipak odgovarala samo tamnoputim devojkama ili tokom letnjih meseci, kada je koža preplanula. 


Sastav možete videti iznad.
Sve u svemu, ovo zaista jeste "must have" proizvod. Iako mu cena deluje visoko u odnosu na drogerijske brendove, mislim da vredi svaki dinar, a može se reći da je nepotrošiv, jer 8.5g nećete potrošiti sigurno sem ako niste šminker. Iako sam ga kupila na sniženju, mislim da vredi svaki dinar i bez razmišljanja bih izdvojila 3000 dinara za njega. U ovom slučaju, svaka pohvala je opravdana i Mary- Lou Manizer definitivno ispunjava sva moja (jako visoka) očekivanja.

Koji je vaš omiljeni hajlajter?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je u toku Baby giveaway!

No comments:

Post a Comment