Pages

Wednesday, October 26, 2016

Sofi face mask



Iako su mi maske za lice omiljeni preparativni proizvod, nisam nikada ranije probala prirodne maske. Da sama mućkam, nemam vremena, pa sam se oduševila kada sam videla da Sofi u svojoj ponudi ima i masku sa aktivnim ugljem za čišćenje lica. Cena joj je oko 600 dinara i možete je kupiti u njihovoj online prodavnici ili naručiti preko fejsbuk stranice. Moje utiske pročitajte u nastavku posta...




Dolazi u klasičnoj kutiji, u kojoj se nalazi 50 ml proizvoda. Boja je tamno- siva što se može i očekivati s obzorom na to da je maska od aktivnog uglja. Nanese se na lice u tankom sloju, ostavi se oko 20 minuta da se osuši, a potom se ispere. Iako ovo nije piling maska, kada je ispiram ja osećam da pojedine čestice vrše piling jer su za nijansu grublje od ostatka koji se jednostavno ukloni. To je daleko od jakog pilinga, ali kao što rekoh, proizvod nije ni predstavljen kao da ima tu namenu. Iako je tamne boje, nije je teško ukloniti sa lica pa nećete isprljati pola kupatila ili peškir pri ispiranju. Sama tekstura je skoro pa penasta i fino će vam potrajati jer se nanosi u tankom sloju. Ja sam prvi put nanela obilnije, ali sam već naredni shvatila da za tim nije bilo potrebe, jer joj samo treba puuuno vremena da se osuši. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Što se tiče efekta, ja sam oduševljena, posebno ako imam u vidu da je u pitanju prirodni proizvod. Po samom izgledu, maska me podseća na GlamGlow Supermud ali je osetno manje agresivna od nje. Iako su mi GG maske najdraže, moram odati priznanje ovoj, jer joj je veoma slična, a sastav neuporedivo bolji. Iako ne odstrani mitisere kao prethodno spomenuta maska, lice bude vidno čistije i redovnom upotrebnom mi se T zona dosta manje masti, a pore su pročišćene. 
Moja topla preporuka!

Da li vi koristite prirodne maske i koja vam je omiljena?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment