Pages

Tuesday, October 4, 2016

Le Petit Marseillais dry oil



Nakon skoro nedelju dana pauze, tu je novi post! Ovo ulje sam počela da koristim čim sam potrošila čuveno Nuxe suvo ulje, baš kako bih na što bolji način uporedila ova dva proizvoda. Nisam sigurna za tačnu cenu, jer sam ga dobila na poklon, ali je svakako u potpuno drugoj cenovnoj kategoriji u odnosu na prethodno pomenuto Nuxe ulje. Količina koju dobijete je 150 ml. Moje utiske i poređenje, pročitajte u nastavku...




LPM suvo ulje dolazi u plastičnoj bočici sa raspršivačem. Miriše identično kao i krema iz iste linije o kojoj sam vam pisala ovde. Ukoliko ste čitali taj post, znate da mi se miris, a i sam proizvod veoma svideo. Zato, sam bila jako uzbuđena što ću probati i suvo ulje, s obzirom da i nije preveliki izbor u drogerijama. Sada, kada sam potrošila već pola bočice, utisci su se formirali. Kao što i ime kaže, u pitanju je suvo ulje, pa ne morate brinuti o tome da ćete dobiti težak proizvod koji se sporo upija. Moja koža ga upije nakon par minuta, pa se bez problema mogu obući. Miris je lep, nenapadan (argan i badem), pa ako vam smeta nešto jači miris Nuxe ulja, ovo je prava stvar za vas. Kožu neguje odlično, pa mislim da je dobar izbor i za predstojeće hladnije dane, iako suva ulja uvek vezujemo za leto. 


Sastav možete videti iznad.
Pošto ja obožavam miris Nuxe ulja, sigurno ću ga ponovo kupiti, ali ukoliko vam se ne izdvajaju tolike pare za njega, ovo je odlična alternativa. Nega je najbitnija, a ona je tu. Kao što rekoh, miris je dosta blaži, pa ne verujem da bi ikome smetao. Sve u svemu, LPM ulje je moja topla preporuka!

Da li ste probale neko suvo ulje i koje vam je favorit?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. A da li si ga koristila i za kosu ili lice mozda? Poput Nuxe ulja koje je meni izuzetno za kosu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam, samo za telo. Ni Nuxe nisam ni za sta drugo koristila jer imam druga ulja za kosu, a za lice tek... Nisam ni sigurna da li je ovo visenamensko jer mi se odlepila deklaracija, a francuski ne razumem (iako sam ga ucila 4 god i baka mi je profesor hihi) :D

      Delete