Pages

Sunday, July 3, 2016

Avon Perfectly Purifyng Face Scrub



Ovaj piling sam prilično davno kupila i počela da koristim. Međutim, sada nemam vremena da budem najredovnija, pa sam zadovoljna i kada se jednom nedeljno setim da ispilingujem lice. O maski iz iste linije sa mineralima Mrtvog mora sam već pisala (klik), a da li sam i koliko zadovoljna i ovim proizvodom, pročitajte u nastavku posta. Cene Planet Spa kolekcija variraju u zavisnosti od kampanje, a ja sam ovaj piling platila oko 300 dinara i za taj novac dobijete 75 ml proizvoda.




Dolazi u klasičnom pakovanju za maske i pilinge za lice- tubi. Kao što već rekoh sadrži minerale Mrtvog mora, koji su poznati po tome da dubinski čiste kožu lica. Stoga bi većina ovaj piling preporučila onima sa mešovitom i masnijom kožom lica. Međutim, ako ne preterujete u korišćenju, mislim da bi bio pogodan za svaki tip kože, jer svakome s vremena na vreme treba kompletnije čišćenje. Očekivala sam da će boja proizvoda biti identična pakovanju, jer je to bio slučaj sa maskom, ali sam se prevarila. Sam piling je bele boje i prilično je kremast kada se nanese na kožu. Zrnca su srednje jačine i u početku mi se činilo da mi se neće svideti jer ja volim jake pilinge. No, kada sam počela da ga ispiram sa lica tj. radim piling oduševila sam se. Iako nije među najjačim koje sam probala, po svim svojim ostalim karakteristikama je u vrhu. Koža zaista bude fantastično očišćena i nežna, a pri tome je ne isušuje ni najmanje. Mislim da je za najbolje rezultate potrebno koristiti ga bar dvaput nedeljno.


Na slici iznad možete videti sastav i izgled proizvoda.
Prilično je gust, ali nije ga preteško razmazati, pa dosta dugo traje. Iako ga trenutno ne koristim često koliko bi trebalo i koliko bih volela, mislim da je odličan proizvod, a Planet Spa kolekcija je kao i do sada ispunila sva moja očekivanja.

Da li ste probale ovaj ili neki drugi Avon piling za lice?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Planet spa su odlicni proizvodi,kako sam avon dama,isprobala sam dosta...konkretno ovu kolekciju sa mineralima mrtvog mora imam kremu za ruke i noge,bas mi se svidja kako hidrira kozu i kako osvezavajuce mirise!

    ReplyDelete
  2. Odlicaan post . Zapratila sam te molim te uzvrati 💋
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete