Pages

Monday, June 27, 2016

Planet Spa Silky Body Souffle



Planet Spa proizvode jako, jako volim. Iako im je cena viša u odnosu na ostatak Avon kataloga, u ovom slučaju kvalitet potpuno opravdava tu cenu. Sve što sam probala iz ove linije bilo je fantastično, pa često naručim nove proizvode. Ovaj sufle za telo sam kupila pre par meseci, ali je čekao svoj red. Sadrži afrički ši puter i čokoladu i upravo tako i miriše- kao da ste se namazali čokoladnim sladoledom. Cena Planet Spa mazalica varira od kataloga do kataloga, ali su najčešće oko 400- 500 dinara.




Kao što sam već u naslovu napisala, u pitanju je sufle za telo. Znači, nešto laganija formula od putera i kreme, pa sam ga stoga i čuvala za toplije dane. Miris je doduše pravi zimski, ali ja takve mirise volim tokom cele godine. Sam proizvod ima biserni odsjaj i prilično je penast pod prstima. Miris je veoma intenzivan, ali kako ga ja nanosim samo na noge, ne smeta mi ni sada sa bebom. Odlično se razmazuje pa je zaista potrebna mala količina, dosta manja nego kada nanosim puter. Iako boja može da uplaši na prvi pogled, kada se lepo utrlja u kožu daje joj veoma, ali veoma suptilan svilenkast sjaj, uz odlično hidriranje. Nemojte pomisliti da ima bilo kakve šljokice, već da neku svežinu koži i vrati joj prirodni odsjaj. Evo slike da se uverite u to...


Mislim da je odličan izbor za leto, kada koža dobije malo boje, jer mi deluje kao da bi lepo istakao preplanulost. Ja sam nažalost i dalje "bela kao sir", a letovanje preskačem (bar ono klasično) ali mislim da bi fino poslužio za vizuelno pojačanje boje. Upija se jako brzo, pa ne morate brinuti da li ćete se istopiti po ovim vrućinama. Svako savetujem da tokom dana na telo nanosite samo kreme za faktorom, a uveče ostale mazalice poput ove. Sastav možete videti na slici ispod.


 Kao i do sada, ovim Planet Spa proizvodom sam više nego zadovoljna i sa uživanjem ga trošim. Treba da mi stignu još neke stvarčice, pa ćete uskoro ponovo čitati o ovoj liniji Avon proizvoda. 

Koji je vaš omiljen Planet Spa proizvod?
Pozdrav :)

2 comments: