Pages

Saturday, March 5, 2016

New in #14



Neverovatno mi je da je poslednji "New in" post bio čak krajem septembra! To nikako ne znači da nisam ništa kupovala od tada, ali zbog selidbe i nedostatka energije na početku trudnoće nisam imala ni živaca ni uslova da pravim spisak noviteta, već sam vam prikazivala proizvode čim bih kupila na fejsbuk stranici. Kako sam planirala ovu veću kupovinu u poslednjih mesec- dva, odlučila sam da sve zadržim za sebe do objave ovog posta, jer znam da volite da čitate o novitetima, baš kao i ja. Po prvi put ima dooosta dekorative, jer u mom slučaju prednost uvek dobija preparativa. Šta se sve našlo na gomili, pogledajte detaljnije u nastavku...




Što se tiče proizvoda za negu tela i ptice na grani znaju koliko sam slaba na putere, pa sam se počastila sa dva komada. Prvi je iz Avon-a i u pitanju je njihov novi puter od argana, koji planiram da probam već za koji dan. Cena mu je bila 430 dinara, a pošto mislim da su Planet Spa proizvodi jako kvalitetni, isplati se. Drugi puter sa slike jako dugo želim da probam, a pošto je bio na prošloj dvonedeljnoj akciji u DM-u kupila sam ga. U pitanju je Alverde puter od makadamije čija je cena bila 390 dinara.

Kako sam potrošila Estar kremu protiv strija, red je da se isproba nova mazalica za trudnice, a ovog puta sam se odlučila za prilično hvaljenu Babylove kremu, kako bih premostila dok mi ne stigne paket sa iHerb-a u kom me čeka još jedna poslastica. Ova je prilično povoljna i košta svega 260 dinara, mada je i količina manja nego kod drugih proizvođača (150 ml). O njoj svakako planiram detaljan post čim je još malo testiram.

Tuširalice su mi bile zabranjene, jer sam u jednom trenutku nagomilala čak 12-ak komada. Bolest, znam! Mom mužu nije bilo nimalo lako preseliti mene i moju kozmetiku, haha. Ali, moram da priznam da sam uspela da se iskontrolišem i ove dve nove sam kupila tek nakon što sam načela poslednju u šteku. Prve na listi želja su bile Afrodita tuširalice kako zbog mirisa tako i zbog dosta pohvala koje sam o njima pročitala. Videćemo hoće li se i meni podjednako svideti. I one su kupljene na prethodnoj DM akciji i koštale su po 210 dinara.


Maske za lice su još jedna moja slabost pa je tako došao red na nove. Ponovo sam se odlučila za Freeman jer je apsolutno svaka koju sam probala bila fenomenalna! O glinenoj maski sa avokadom sam ranije pisala post (klik) jer sam imala priliku da isprobam tester, a sada sam je kupila i u velikom pakovanju jer je idealna za kombinovanu kožu. Peel off masku od nara ću po prvi put isprobati, pa ću vam svakako raditi recenziju. Obe su kupljene preko Kozmetike Teatar jer su tamo najpovoljnije i jedna košta 490 dinara, a na testiranje sam dobila i novu glinenu masku sa aktivnim ugljem i crnim šećerom, o kojoj vam pišem za koji dan. Cena maski u kesicama je oko 170 dinara, mada su često na akciji.


Nastavljamo sa maskama, a ovog puta je tu i "kraljica" među maskama za lice, a to je GlamGlow! Ovo je bila moja najveća želja među preparativom, bez ikakve sumnje. Veoma dugo sam razmišljala o tome da je kupim, pa sam se čak i šalila sa mužem da me u porodilištu iznenadi srebrno- plavom kutijom sa natpisom "Hello sexy", hehe. Ali, kada sam ugledala da je snižena 30% na FeelUnique, kao i da je tog dana važio dodatni popust od 15% na sve, znala sam da je došao trenutak da se kupi. Platila sam ceo set 33 funte, paket je ocarinjen, ali mi je FeelUnique vratio taj novac jer sam im slikala i poslala račun sa carine. Još uvek je brižljivo čuvam i samo gledam, ali čim odličim da je probam, pišem vam recenziju. U setu se dobije full size plava maska od 50 ml (Thirstymud), mini bela maska od 15 ml (Supermud), mini sredstvo za umivanje od 30 ml i četkica za nanošenje maski.


Iako ne spominjem često proizvode za ispiranje usta, u poslednjih par "Empties" postova sam pisala o Dontodent tečnostima koje najčešće kupujem jer mislim da imaju odličan odnos cene, količine i kvaliteta. Ali, kada je u pitanju najbolja tečnost koju sam ikada koristila, uvek ću izabrati samo jednu: Oral- B. Ona je trenutno na akciji u DM-u, pa pakovanje od 500 ml košta samo 350 dinara. Ukoliko je niste do sada probali, ovo je prava prilika, jer joj je cena inače dosta viša.

Kosu nisam šišala ni farbala od početka avgusta, što je, priznajem, strašno! Ali pošto nisam i nemam nameru da menjam svoju frizerku iz Valjeva, nisam bila u prilici da ranije odem. Farbanje se takođe ne preporučuje u prvom tromesečju trudnoće, pa sam, kada sam "pregrmela" taj prvi period i zaboravila na to. Međutim, kosa mi je nenormalno porasla i izrastak više nije izrastak, već deluje kao da imam ombre, pa je vreme da se dovedem u red, haha. Istražujući ponudu farbi bez amonijaka, setila sam se da sam baš ovu L'oreal Casting Creme Gloss u boji 1010 koristila pre par godina, pa sam odlučila da je ponovo isprobam. Za 7 dana idem da sređujem kosu i slikaću kako je izgledala pre i posle, a onda sledi i detaljna recenzija. I ona je trenutno snižena u DM-u i košta oko 700 dinara.

Znate da, kada su ulja za kosu u pitanju, kupujem na smenu Macadamia i Amika ulje. Mada, pošto je Macadamia poskupela, mislim da ću se zadržati na Amika ulju kom je cena za bočicu od 30 ml, 800 dinara. Ja ga nanosim na mokre krajeve, nakon pranja. Pisala sam o njemu u okviru jednog od prethodnih "Empties" postova (klik), ali u principu sve što vazi za Macadamia ulje, važi i za ovo, s tim što mu je miris još lepši.


Istina je da šminku ređe kupujem, ali sam odlučila da se počastim u proteklih mesec dana. Otvorena je nova UltraSun radnja kod Vuka, pa sam kupila par "sitnica". Opredelila sam se za paletu korektora od brenda City Color koja košta 650 dinara, kao i za olovku za usne u nijansi Bubblegum koju sam planirala da koristim uz MAC karmin sa slike. Međutim, ispostavilo se da boje nisu ni slične i da ona ide uz MAC Relentlessly Red uz koji mi je takođe nedostajala olovka. Njena cena je bila oko 250 dinara. O oba proizvoda planiram da vam detaljno pišem uskoro.

Kao što spomenuh, tu je i novi MAC karmin, ovog puta u nijansi Candy Yum Yum, što je prava neon pink sa plavim podtonom. Kao i o ostalim njihovim karminima, pisaću vam poseban post, jer on to svakako zaslužuje. Završnica mu je mat i potpuno sam oduševljena, jer je dosta kremastiji od retro mat karmina. Cena mu je 2600 dinara.

Sleek proizvode sam naručila sa Make Up Plaza sajta iako ih nije bilo na stanju. Oni su ih poručili iz Mađarske (valjda) pa sam zbog toga duže čekala da paket stigne do mene. Izabala sam mat paletu pod nazivom Ultra Mattes Darks V2 i tečni mat karmin u veeeoma popularnoj nijansi Birthday Suit. Jutros su mi stigla oba proizvoda, tako da paletu nisam ni pipnula još uvek, dok sam karmin probala i mislim da je najsavršeniji mat nude karmin na svetu! Cena palete je 1400 dinara, a karmina 900 dinara, dok sam dostavu platila oko 300 dinara.

  
Fejsbuk stranica NYX šminke je objavila anketu pre 10ak dana i napisali su da će prvih 100 posetilaca dobiti znak pažnje kada je popune. Kako sam se tek bila probudila, a volim da čačkam telefon u krevetu, odlučila sam da popunim upitnik. Par sati nakon toga nestao je post sa anketom, pa je prvo što mi je palo na pamet bilo, kako su uspeli na prevaru da nateraju ljude da popune anketu obećavajući nagradu. No, pogrešila sam, jer su me par dana nakon, pozvali iz Alexandar Cosmetics-a da potvrdim adresu kako bi mi poslali pokon. Očekivala sam par testera ali ostala sam pozitivno iznenađena jer sam dobila dva full size NYX komada šminke: olovku za usne u nijansi 814 rose brown i balzam u boji 08 arigato. 

Pošto je Avon baza za senke prestala da radi svoj posao, verovatno jer joj je rok istekao, kupila sam novu Maybelline mat kremastu senku u boji "Creme De Nude" koju planiram da koristim u tu svrhu, a i samostalno. Polako sam počela da stičem utiske, a to je još samo jedan u nizu postova koji vas čeka u budućnosti. Bila je na akciji pa sam je platila manje od 500 dinara.

Kada su četkice u pitanju, počastila sam se sa dve. Prva je Cala četkica za kremasti korektor (za City Color paletu koju sam malopre spominjala) u broju 513, a duga je Blush lepeza četkica pod šifrom 30A koju koristim za hajlajt, mada mi se čini da može da posluži i za konture jer nije meka koliko sam mislila da će biti. Cena prve je 330, druge 480 dinara, a obe su kupljene u Alexandar Cosmetics radnji.


Sa kupovinom lakova za nokte sam, ni sama ne znam zašto, napravila prilično veliku pauzu. Naravno, vreme je bilo da se to promeni. Zoya lakovi su sniženi u UltraSun radnjama do kraja marta (pojedine nijanse) na 560 dinara, pa sam kupila dva: Yummy (svetlo- plavi) i Ali (neon pink). Pošto sam potrošila moj omiljeni kraljevsko plavi lak od Aure kog više nema u prodaji, našla sam zamenu i to China Glaze pod nazivom "I see the point". Cena mu je kao i uvek oko 500 dinara. Essie lak je kupljen potpuno neplanirano, jer sam ga slučajno ugledala u DM-u na polici sa sniženim stvarima, pa je postao moj za samo 330 dinara. On je u nijansi Roarrrrange. Sve svočeve možete videti ovde, a ako vas zanima neki posebno, pišite mi, pa ću uraditi recenziju.

Nadam se da ste uspele da pročitate post do kraja :)

Da li ste probale neki od ovih proizvoda i kako vam se čine?
Pozdrav ;)

15 comments:

  1. Afroditine nove kupkice obozavam, posebno onu sa mirisom narandze. Odlicne su. :)

    ReplyDelete
  2. Predobar new in ali paletice su mi najviše upale u oči, jako lepe boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz lude boje, za promenu... posto uvek koristim neke neutralne :)

      Delete
  3. Odlicni noviteti!

    ReplyDelete
  4. Probala bih nesto od City Color sminke ali ne mogu da je nadjem ovde u Nisu. Probala sam Oral B tecnost za ispiranje, ne secam se koje boje je bila, ali znam da mi se nije dopala, mnogo je bila slatka. Verujem da su Freemanove maske dobre, kupila sam onu narandzastu tubu, tj piling, i odlican je :) Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokusaj da vidis da li UltraSun salje City Color preko svog sajta... meni je svaki Freeman proizvod bio odlican :)

      Delete
  5. Svasta, ali bas svasta ovde ima, nadma se da ces uskoro raditi recenzije za neke od ovih proizvoda :) posebno me interesuje paletica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu, ici ce recenzije redom kako budem sticala utiske ;)

      Delete
  6. Bogme svasta nesto se lepo kupilo <3 Afroditine mackalice obozavam,imam kupku sa pistacima,jojoba i kokos isto,i losione zatelo i odlicno mi hidriraju kozu :-) a tecni sapun od vanile je mmmm da ga pojedes :-D Sleek paletu koju si uzela merkam vec duze vreme,ali kako u opticaju imam jos njih pa koje mi se svidjaju nisam sigurna koju bih prvu uzela :-D E super sto si napisala da Freemanove maskice imaju da se nadju jeftinije na Kozmetika Teatar bas cu da vidim sta sve ima! Veliki pozdrav za tebe! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afrodita pistaci su sledeci na listi za kupovinu... Sleek palete su predivne :)

      Delete
    2. Savrsen je miris :-) A paletice jojjj <3

      Delete
  7. Kako si samo dobro prošla za Glamglow! Te utiske najviše očekujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos uvek mi je zao da je nacnem... ali uskoro cu, obecavam, bar zbog recenzije :)

      Delete