Pages

Monday, March 28, 2016

GlamGlow Supermud



Na red za testiranje je konačno došla čuvena GlamGlow glinena maska o kojoj sam dosta čitala. Ja imam malo pakovanje od 15 ml i koristila sam je tri puta do sad, a rekla bih da je ostalo bar za još toliko. Cena full size pakovanja od 50 ml je oko 7000 dinara u Sephori. Nisam imala spektakularna očekivanja (zato sam i kupila plavu u originalnom pakovanju, a ne nju), ali ova Supermud maska me je potpuno ostavila bez teksta svojim dejstvom...




Samo pakovanje odiše luksuzom i metalno je što svakako nisam očekivala. Imala je još jedan poklopac ispod ovog regularnog na odvrtanje. Boja joj je tamno- siva, skoro pa crna, pa posvetli kada se osuši. Nije predviđena za osetljivu kožu i meni nije ni najmanje smetala. Izuzetno brzo se suši, što je prednost kada ste u žurbi. Ja sam je nanosila na celo lice mada za tim nema potrebe jer mi koža nije masna već mešovita, pa ću je od sada koristiti samo na T zoni. Na taj način će mi duže potrajati. Prvi put sam osetila blago peckanje kada je počela da se suši, ali mislim da je to samo usled bržeg dejstva ove u poređenju sa drugim glinenim maskama.


Efekat koji se dobije je neverovatan, bar meni. Imajte na umu da nemam masnu kožu pošto slika iznad to ne dokazuje. Nikad mi nijedna maska ranije nije izvukla toliko masnoće kao ova. Ne znam kako li tek izgleda kod onih sa jako masnom kožom, ali u mom slučaju rezultat je zapanjujuć. Definitivno mislim da vredi svaki dinar i ide na listu želja jer bih volela da imam i veliko pakovanje u  budućnosti. Jako je bitno nakon nje naneti hidrantnu kremu sa zaštitnim faktorom ili ograničiti izlazak na sunce, jer je prilično jaka.
Među drogerijskim maskama ona koja daje najpribližniji efekat je Freeman bela maska o kojoj sam nedavno pisala (klik).

Da li ste probale Supermud ili neku drugu GlamGlow masku?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. bilo bi dobro da imas sliku lica nakon skidanja maske

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva sam se setila da slikam uopste na licu (trudnicka zaboravnost) ali svakako ima na internetu pregrst takvih slika pa ko zeli da vidi moze da izgugla :)

      Delete