Pages

Tuesday, March 8, 2016

Freeman charcoal & black sugar mud mask



Posle dugo vremena predstavljam vam još jednu Freeman masku za lice. Ovog puta ću vam pisati svoje utiske o glinenoj maski sa ugljem i crnim šećerom. Kao što verovatno znate, oni u ponudi imaju i piling masku sa identičnim sastojcima, a sada je tu i nova glinena maska za normalnu i kombinovanu kožu lica. Ja sam svoj primerak dobila na recenziju, a vi je možete kupiti preko Kozmetike Teatar. Kako se meni ova maska pokazala, pročitajte u nastavku posta...




Moj primerak dolazi u kesici od 15 ml što će vam potrajati za 2-3 korišćenja. Po mom mišljenju, to je sasvim dovoljno da vidite da li vama neka maska radi posao ili ne. Ja sam većinu Freeman proizvoda isprobala na taj način, a potom sam kupovala velika pakovanja onih maski koje su mi se najviše svidele. U pitanju je glinena maska, tamno sive boje, koja posvetli kada se maska osuši. Nanosila sam je na celo lice s obzirom da je namenjena tipu kože kakav je moj. Morate paziti da ne umažete celo kupatilo zbog boje, ali bez obzira na to, nisam imala poteškoća da je isperem sa lica. Suši se oko 15-20 minuta u zavisnosti od debljine u kojoj je nanesete, kao i većina glinenih maski. Fenomenalno očisti kožu i moram priznati da mi je momentalno postala favorit, tako da već znam da nju kupujem sledeću u velikom pakovanju. Fantastično izvuče masnoću sa T zone, a ne isuši mi dodatno delove koji su inače suvlji (obraze). Jasno se vide "tačkice" na mestima sa kojih je izvučen višak sebuma. Miris nisam uočila, mada mi pored ovakvog dejstva uopšte nije ni bitan.


Sastav se nalazi na slici iznad.
Mislim da bi odgovarala i masnijim tipovima kože, dok za one sa suvom kožom ipak predlažem da potraže neku drugu. No, povremeno, za dubinsko čišćenje lica, mislim da je mogu koristiti svi. Kao i do sada, ni ova Freeman maska me nije razočarala, već ostavila potpuno suprotan utisak. Obavezno je probate ukoliko tražite savršenu glinenu masku za normalnu do kombinovanu kožu!

Koja je vaša omiljena Freeman maska za lice?
Pozdrav :)

2 comments: