Pages

Tuesday, February 16, 2016

MAC Blankety



Danas vam pišem o svom trećem MAC karminu, a po prvi put sam izabrala njihov ruž koji nije mat završnice, iako sam svojevremeno rekla kako ne bih dala novac za ruževe koji nisu trajni na usnama. Želela sam da uložim u "nude" karmin, koji ću moći da nosim svakodnevno, tako da je, nakon odgledanih milion svočeva, odluka pala na Blankety. Cena MAC ruževa u Ušću je nešto viša nego ranije, pa sada koštaju 2600 dinara.




Jako sam želela da nijansa bude i uživo baš onakva kakvu sam je zamišljala, ni previše roze, ni previše braon. To, naravno, najpre zavisi od našeg tena, pa ne mora da znači da bi i na vašim usnama ovo bila prava "nude". U mom slučaju je baš ono što sam tražila. Idealna za svakodnevnu šminku, a fantastična i za večernju, kada naglasim oči. Iako je kremasti ruž u pitanju, veoma je bitno da su vam usne u dobrom stanju, jer mi se čini da ističe suve delove čak više nego njihovi retro mat karmini. Meni su, kao većini, zimi usne često u nešto lošijem stanju, tako da nisam mogla da ga nosim koliko sam želela, ali proleće stiže, tako da verujem da ćemo se družiti dosta više.

Boja je realna na svoču na usnama!!! Ovde je iz nekog razloga braon...

Blankety je "amplified" završnice, što znači da treba da je kremast, bez ikakvog šimera, a prilično trajan. I to je upravo ono što ga najbolje opisuje. Daleko je od sjajnog karmina, a neverovatno je kremast i klizi po usnama kada ga nanosite. Trajnost me je veoma iznenadila, jer zaista nisam očekivala čuda. Kako sam morala da ga isprobam čim sam došla iz radnje, odmah sam se uverila da može da preživi i piće i jelo, jer sam bila kod kuće i nisam vodila računa o tome što imam ruž na usnama. Naravno, neće preživeti pljeskavicu na primer, ali za kremasti ruž, trajnost mu je fenomenalna. 


Iako danas sunca nema ni na vidiku, uspela sam nekako da ga slikam na dnevnoj svetlosti pa su tu i svočevi. Još više dođe do izražaja kada imam puder na licu, a pretpostavljam da će na preplanulom tenu odlično izgledati. U svakom slučaju, prezadovoljna sam i ovim kao i ostalim MAC karminima koje imam (Flat Out Fabulous i Relentlessly Red). Na listi želja je još jedan, koji će nadam se uskoro postati moj! Inače, dobra zamena za ovaj je Golden Rose u broju 99.

Koji je vaš omiljeni "nude" ruž?
Pozdrav :)

14 comments:

  1. Opsesija se nastavlja :D mnogo volim MAC-iće <3 ovaj je diivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisnost! Nadam se da cu imati jos jedan u svojoj kolekciji do kraja meseca :)

      Delete
  2. Jako volim Mac ruževe i imam ih dosta, a od nudača volim Angel. I ovaj mi je jako sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angel sam jako zelela da kupim prosle godine ali sam uzela kao zamenu Golden Rose 98 pa sam smirila zivce :) Sada nisam mogla da se obuzdam iako je GR 99 bas slican ovom ;)

      Delete
  3. Jedan od mojih favorita, jedan od prvih ako ne i prvi koji sam kupila pre x godina i jedan od dva koja sam potrosil. :) Divan i divno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam do sad nikad potrosila neki karmin ali bi ovaj mogao biti prvi :)

      Delete
  4. Baš sam se iznenadila nakon swatcha na ruci kada sam ga vidjela na usnama..baš krasna nijansa! :)

    ReplyDelete
  5. Ruz je fenomenalan. Uglavnom samo takve nijanse i imam. Sto se mene tice-imam more upravo kremastih "nudaca", high-end, kao i drogerijskih, ali su mi njdrazi verovali ili ne, Luxe u nijansi Nude Slip i Oriflame Giordani u nijansi Dusky Rose. MAC nemam u trenutku (u Skoplju ga nema)ali posle ovolikih hvala, bar jedan (mozda bas ovaj tvoj) ce morati da se ispazari :)

    ReplyDelete
  6. Nijansa izgleda stvarno lijepo i baš ti lijepo pristaje :)

    ReplyDelete
  7. Stvarno je lepa nijansa i lepo ti stoji,ali moje nude nijanse moraju da vuku na braon da bi mi stajale tako da nije za mene :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda bi na tvojim usnama uz drugaciji ten vukao na braon... I meni je ispala potpuno drugacija nijansa na svocu na ruci i na usnama, kao sto vidis ;)

      Delete